کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

در یک روز بر ســـــــــــام چه میگذرد


 دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتای بهتر از جانم سلام


این چند روز واقعا در شرایط شلــــــــــــــــــلووووووغ پوووولووووووووووغی هستم و فرصت نکردم درست حسابی ب نظرات پاسخ بدم و آپ کنم ... 

خداییش من مقصر  نیستم  ... خودتون قضاوت کنییید این کارا رو من هر روز باید بهشون رسیدگی کنم 

1-خوردن صبحانه

2-خوندن امتحانات ترم که هی تو عمرم چشمم بهشون نمیخوره ، مگه قبل از امتحان


3-رسیدگی به نمایش تئاتری که در ارتباط با امام علی عزیزمون که واسه ماه رمضان میخوام آماده کنم و باید پیگیر بودجه و مقدمات کار باشم


4-رسیدگی به شعر تراک جدیدی که قراره گروه موسیقیمون بخونه ( آخه همزمان با گروه تئاتر یه

گروه کُر موسیقی رو هم پیش میبرم (گروه کر یعنی گروه همخوان آقا و خانم )که البته همبلاگیان

عزیزم  مثل (امیر مهاجر تنها ، علی ، محسن ، میثم ، بهانه ، آرش  ) جزه خوانندگان و بازیگرای این دو گروه هستن

5-رسیدگی به پروپزال یه پژوهش غیردانشجویی که این شکلیم کرده اینقده کار داره


6-رسیدگی به برنامه هایی که توی یه بخش فرهنگی دانشگاه به عهده منه

7-خوردن نهار و شام  عوامل زیست محیطی خودم 

8-رسیدن به نظرات  و وبلاگ بچه ها 


9-کارای شخصی توی خونه

10-کارای شخصی نت خودم تو خونه


12-جواب پیاما و تلفنای دوستامو  دادن


13-رسیدن به ارتباطهای مورد نیاز اجتمایی 

14-رفتن به سر تمرینات  گیتار


15-خوندن کتابای علمی مورد نیاز خودم 


16-پیگیری پروژه یکی از واحدای درسی


17-فکر کردن به کارای مهمم و برنامه ریزی باز  ، واسه روزای بعد 


18-دیگه رسیدگی به پانی ،  پارتی های دوستان و آشنایان که اگه نری 65 بار بهت تیکشو میپروونن  و ازاونطرف داییه زنگ میزنه بیا کامپیوترمو درست کن ... از یه طرف دیگه پسر عمه هه زنگ میزنه فیلم مراسممو تدوین کن ،  از او اون طرف استادم زنگ میزنه (استاد هنریم ) بیا فلان برنامه رو تصویربر بگیر و خیلی مسائل دیگه بماند

خونه خاله گرامی هم که ماشاالله هزار ماشاالله بیشتر از من تو خونمون تشریف دارن و تلپن خونمون وقتی که میان پسرخاله ودختر خالم کــــــاملا باادب میشینن ی گوشه

(اونی که زیره الاکلنگ تشریف داره منم )

به خدا باید درطول یکروز به همه اینکارا برسم که معمولا همیشه کمبود زمان میارم و نیاز دارم روزا بجای 24 ساعت 28 ساعت باشه درصد این کارا برسم،ساعت 3 شب میخوابم 9بیدارم


امکان نداره در طول بیداریم یه لحظه بشینم و مشغول هیچکاری نباشم حتی لحظه غذاخوردن هم دارم یا چیزی رو در ذهنم مرور میکنم یا چیزی رو میخونم ...واقعا گاهی حتی فراموش میکنم که نهار یا شام بخورم که به لطف خدا و نعمته بزرگش یعنی مادر خوبه خوبه خوبم اون بهم یاداوری میکنه 

وقتی هم خونه هستم همین شکلی از این ور خونه میرم اونورخونه و از این اتاق به اون اتاق ...بنده خدا پدر و مادرم سرشون دیگه گیج میره اینقده میامو میرم 

همشون به کنار هیچی به خوندن امتحانات تلمبار شده نمیشه 


البته به لطف خدا با این شرایط همیشه سرشار از انرژی لایتناهی الهی هستم و خداروشکر کم نمیارم و این خودش یه لطف خوبو بزرگ از طرف خداست ... این یکی دو هفته که وضعیت همین شکلیه اما ایشاالله  واسه اوایل تیر  یه آپ باحال دارم البته امیدوارم برسم تمومش کنم


خلاصه دوستای خوبم اگه به موقع به پستای جدیدتون سر نمیزنم یا نظراتو دیر تایید میکنم موقتا ازم خورده نگیرید فقط بچه های بلاگ اسکایی پیشنهاد میکنم از قسمت (خبرنامه) وبلاگتون استفاده کنید ... خیلی فوق العادست ... 


لحظه هاتون پر از لبخند لبخند و لبخند


نظرات 67 + ارسال نظر
بانوی اُردی بهشت جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

همین خبرنامه هم از دستت شاکیه!
میدونی چند بار این آپو گذاشتی و هی حذف کردی؟!

سیندرلا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

ای بابا چقدر درگیری تو.
والا من موندم تو چطور زنده میمونی.

زی زی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ http://harfayedargooshi.blogsky.com/

سلام سلام
داستانمونو گذاشتیم...البته همه ش دو صفحه س ! والبته زشته ! ما می دونیم !

چقدر کار !!
ولی می دونی من بهت حسودیم می شه . چون هیچوقت اینقدر سرم شلوغ نبوده . همیشه دوست داشتم توی گروه کر باشم ، دلم خواسته ساز بزنم . تئاتر بازی کنم ولی خوب همیشه خودمو محدود کردم .
حالا هم که اصلا نمی دونم اگه بخوام شروع کنم باید برم کجا .

ولی واقعا بهت تبریک می گم . و امیدوارم همیشه همینقدر پز انرژی باشی .


راستی برای اطمینان خاطر !! رفتم صداتو دان کردم و باید بگم صدات از اون مدل صداهای خاصه که هرکسی نداره .
بذار ببینم کجا شنیدمش ؟ آهان !
خاله م یه سری سی دی مدیتیشن نه ! هیپنوتیزم از مهدی خردمند گرفته بود....صداش کپ صدای توئه ! من مطمئنم !

و در ضمن ! زی زی کارشناس وارد می شود .
فشار روی کلمات درست نبود . یه جاهایی نیاز به استرس نداشت و یه جاهایی به استرس خیلی زیادی نیاز داشت که نتونسته بودی ادا کنی . به نظرم یه دور دیگه ضبطش کنی عالی می شه .
الان یکمی از عالی کمتره .

موفق باشی


اومممدم که بخوووووونمش
مرسی ی ی ی زی زی
واقعا مرسی

بهار خانم شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ http://baharswritings.blogsky.com

سلام

وای چقدر کار برا انجام دادن داری تو

از امتحان نگو که دلم خونه

بدبختیش اینجاس که الانم حس خوندن ندارم فقط دعا من چیزی و نیفتم لطفا
همیشه پر انرژی باش
فعلا

ممنونم بهار خانوووم ... امیدوارم همه امتحانات نمره خوب بگیری

بهار خانم شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ http://baharswritings.blogsky.com

ببخشید سام
خبر نامه اش کجاست؟

تو سایته

یکی از ما دوتا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ http://baran.blogsky.com

چه عجب اومدی؟!
دیگه داشتم نگران میشدم!!!
به ما هم سربزن با معرفت

به خدا به خاطر همین مشغله ها
باشتهههههه یکی از ما دوتا ... وای فک کنم جوابه نظره قبلیتو ندادم

هستی شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com


پس خسته نباشین واقعا

مرسییییییییییییییییی هستیییییییی

محسن یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ق.ظ http://faramoshi1368.blogfa.com

سلام سام عزیز و دوس داشتنی من...خوبی؟

تو با این همه مشغله چطور هنوز زنده ای و نفس میکشی...؟

انشاا... همیشه تنت سالم و سایت بالا سر پانی باشه..

مرسی محسن جوجووووووووووووووووووون
تا خواننده بزرگی مثه تو تو این مملکت هست چه غم از رویینتنی سایت

دنیا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ق.ظ http://daniella-k.blogfa.ir

خیلی بلاگ باحالی داری,ببخشید سلام.انقدر ذوق کردم سلام یادم رفت.دکلمه ات رو دانلود کردم,متنش عاااااااالی بود.پانی هم خییییییلللللی خوشگله.منم طوطی دارم ولی خیلی رو اعصابه,اما خیلی دوستش دارم اسمش طنازه اونم خودش در قفسش رو باز میکنه.خواستی پیش منم بیا

مرسی دنیا ا ا ا ا
قابل نداره ه ه ه واقعا طنازه م باز میکنه ...
دنیا چرا آخه رو اعصابته طناز

امیر مهاجر مهربووووووون یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ http://gelaaye.blogfa.com/

سلام بر کارگردان بزررررررررررررررررگ و رهبر گروووووه

حاج سام ... خوبی نفس ؟؟ فدات .. خداشناس چه خبرا ؟

بابا سر شلوغ - پر کاااااااار ... خب یه کم به درست برس تنبل

خااان ... بابات بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی اسمارو خوووووووووب اومدی ...

هه هه
چیطوری عاموووووو مهاجر
آره دیگه مگه میشه اسم تو رو نیارم ... هنرمندی گفتن ، بچه عامی گفتن .. بی هنری گفتن

نگار یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ب.ظ http://khoneyeman.mihanblog.com/

واقعا" توی یه روز به همـــــــــــــــــــه این کارا میرسی؟؟؟
جدا" وقت می کنی؟؟؟

خب بعضی روزا آره ...بعضی روزا هم تا 85 درصدشون میرسم

سپیدا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

سلااااااااااااااام
خسته نباشی
ولا از وقتی من باهات آشنا شدم در حال دویدن بودی

سلامی به خنکی آب هوای سواحل آلوور
مرسی سپیدا که اومدی ... مرسی خیلی خیلی زیاد ... آره خداییش شاید اینم چندان خوب نباشه آخه دیگه به سرگرمی های زندگی نمیشه رسید

میلاد یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ http://milad1731.blogfa.com

[بوسه][قلب][زبان][خجالت][ناخوش][شیطونک][نیشخند][بوسه]
[بوسه][قلب][زبان][خجالت][ناخوش][شیطونک][نیشخند][بوسه]
[بوسه][قلب][زبان][خجالت][ناخوش][شیطونک][نیشخند][بوسه]
[بوسه][قلب][زبان][خجالت][ناخوش][شیطونک][نیشخند][بوسه]
[بوسه][قلب][زبان][خجالت][ناخوش][شیطونک][نیشخند][بوسه]
[بوسه][قلب][زبان][خجالت][ناخوش][شیطونک][نیشخند][بوسه]
[بوسه][قلب][زبان][خجالت][ناخوش][شیطونک][نیشخند][بوسه]
[بوسه][قلب][زبان][خجالت][ناخوش][شیطونک][نیشخند][بوسه]
[بوسه][قلب][زبان][خجالت][ناخوش][شیطونک][نیشخند][بوسه]
[بوسه][قلب][زبان][خجالت][ناخوش][شیطونک][نیشخند][بوسه]
[بوسه][قلب][زبان][خجالت][ناخوش][شیطونک][نیشخند][بوسه]

بهار خانم یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ http://baharswritings.blogsky.com

ممنون از توضیحاتت
یه چیزی مثل گوگل ریدره

باریکلا ... دقیقا

m.hacker دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ق.ظ http://hackerengineer.blogfa.com

سلام داداشی سام عزیز.
نگرانت شدم.
چطوری ای ن همه کار رو با هم انجام میدی...:؟
بابا تلف میشی.....
یکم فکر خودت باش......



سپیدا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ق.ظ

بازم سلام به همگی و بخصوص سامممممممممممم
باهات قهرممم
قهر
قهر
قهرررررررررررر

چیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟ ؟ ؟
خب تازه من از دسته تو و الهام و مریم شاکی هستم

پرنیان سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.hamideman.blogsky.com

اوووو چقدر کار ولی
همه این کارا یه طرف....امتحانا یه طرف

آخ از دست امتحانا ...

نرگس سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com/

پس یادگاری من کو؟!!!!!!!!!!
دیگه دوست ندارم ، چقدر ذوق کردم این دفعه من اول برات یادگاری دادم
خداحافظ

نرگس چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com/

اشکال نداره سامی ، خوبی که داشت اینه که باعث شد بعد امتحانات به من هم یه سر بزنی، بیشتر بیا اینجا خوشحال میشم مهمونم باشی.
امیدوارم نمره هات خوب بشه داداش خوبم

مدسی نرگگگگگگگگگگگس

nazgol چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ http://mikrobe-sorati.blogsky.com

سلام

اول اینکه الان اهنگت داره پخش میشه برای من با موزیلا هم هستم

بعدم توی پست قبلی ام اخرش اسم خود اهنگ و خواننده اش هست + لینک دانلودش

اینم جایی که اهنگ و کد گذاری میکنم http://blogskins.ir

نه نازگل این آهنگو نمیگم منظورم آهنگای دیگس .....
یاهووووووووووووووو مرسی واسه آدرس

دنیا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ http://daniella-k.blogfa.ir

اگه یه موجودی با یه صدای خیلی بلند ساعت 5صبح بیاد بالا سرت و جیغ بزنه حتما رو اعصاب تو هم هست,اون موقع است که دلم میخواد خفه اش کنم.ولی خییییییلی دوسش دارم.چند روز طناز خونه دوست بابان بود از بس همسایه ها گفته بودند طوطیتون خیلی سرصدا میکنه برش گردوندن

داره کم کم خوشم میاد از طناز
اگه پانیو آزاد کردم یکی میارم ...
ولی دنیا تو سلفچگان تهران دفه پیش خواستم خرید کنم میگفت بچش 50 هزار تومن
تازه میگفت 15 روز باید شیرخشک بهش بدی
تو بهش شیرخشک دادی ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ب.ظ

آخخخخ

بیچاره...................

الان شما زنده هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی

ما آآآپیییییییییییییم!!!!!!!!!!

منتظر نظرتون
بدو ییییییید بیاااااید

آره
فقط این گریه به خاطره کارام نیست به خاطر اینه که اومدی و نه اسم گذاشتی و نه آدرس وبلاگتو
خو من از کجا علمو غیب بیارم

زینب چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ http://harfayedargooshi.blogsky.com/

سلام !
تو وبم گفتم ولی فک کنم نخوندی...میشه اونی که اول ضبط کردی بدی ؟

محسن پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ق.ظ

قشنگ بود مثه همیشه...

اپم بیا...[گل]

مرسی محسن جان

امیر مهاجر پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ http://gelaaye.blogfa.com/


آنگه که مرا می زده بر خاک سپارید ... زیر کفنم خمره ای از باده

گذار ید ... تا در سفر دوزخ از این باده بنوشم ...

بر خاک من از شاخه انگور بکارید ...

سلام خالو سام .... با یه عاشقونه ی آرووووم آپم

مرسییییییییییی که گفتی نازنینا

زینب زی زی پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

دان کردم . بحذفش. مرسی . خونه نیستم برسم نظرمو میگم .

مرسیـــــــــــــــــــــــــــــ
منتظرمااااااااااااااااااااااااااا

ساقی پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ http://zemestoooon.blogsky.com

سلام. ولی من میدونم که دیگه نخواهم دیدش. به عیر از اخرین امتحانم که باهمیم. ینی نمیخوام دیگه ببینمش تو این مدت خیلی تلاش کردم فراموشش کنم. امروز هم که زنگ زد احساسی بهش نداشتم. نمیدونم چرا.

آزاده پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ http://mylittlesong.blogsky.com

حالا پاره وقت همه که شده یه چند نفری استخدام کن واقعا لازمه

هه هه رااااااااااااااس میگی ها
چیــــــــــــــــــ فکر خوبی

robin پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

خب اصلا اهمیتی نداره... تو حق نداری خودتو به خاطر این که یه عالمه کار داری تبرئه کنی!
پاش وایسا!!!
هه...پرت و پلا گفتم!
چقدر حوصله داری تو!
به هنر موسیقی هم علاقه دارید...خیلی خوبه....
و در ضمن من ازین شکلکا متنفرم چرا تو همه ی پستات یه عالمه ازینا میزاری؟؟؟

خب معلومه که اهمیتی نداره

چرا من حق دارم ... یه کوچولو فک کن ... نه نه بیشتر فکر کن ... آها ... بازم فکر ... خـــــــــوبه ... آفرین دیدی که من حق دارم

آری علاقه داریم

بازم خوشت نیوووووووووووومد ؟؟؟

من عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق این شکلکام ... اوهوووم

robin پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم!
برنامه های روزانت به ما چه؟؟؟



خیلی هم به شما ربط داره ... من یکی از بهتریـــــــــــــــــــــــن دوستای شما هستم و میتونیید اینجوری وضعیت منو درک کنید

زینب پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ http://harfayedargooshi.blogsky.com/

آقا سام ؟
خواب بودی موقع ضبطش ؟ انگاری از بیدارت کرده باشن و توی خواب خونده باشی !
مامان گفتن همین که رو وبته عالی تره !
ولی صدات به آدمای غیر عادی نمی خوره ..!

ببین صدات یه جور خاضیه..یه بار دیگه هم گفتم.موقع خوندن باید خیلی مراقب باشی کلماتو زیادی نکشی یا خیلی کوتاه ادا نکنی ....
میدونی برای یه کسی مثه من با صدای عادی خیلی کوتاه و تند تند حرف زدن یا کشیدن کلمات عجیب نیست ..
ولی واسه صدای تو چرا .
من یه بار گفتم وقتی پسرعموم حرف می زد فک می کردم حرفاش داره کش میاد..!
میدونی انگاری ذاتا صداتون این مدلیه..!

بذار یه چندبار دیگه گوش بدم تا بهتر بتونم بگم چجوری بخونی عالیه .
ولی باید بگم صدات خیلی خوبه مشخصه خیلی روش کار کردی ! مامان خوشش اومده بود...!
سریعم حدس زد کارت باید تو تئاتری جایی باشه !


فعلا آقا سام .

ما یه سامان داشتیم همیشه صداش می کردیم سمول ! مراقب باش تو به درد اون بدبخت دچار نشی !

هه هه زینب تو هم

آهان مرسی از مادر گرامیت آره نظره خودمم همینه

آخ خدا از دهنت بشنفه ...

زنده باد من و پسر عموووووت مرسی از این راهنماییت

مرسیــــــــــــــــــــــ زی زی ... آره زینب در تئاتر تمریناته خاصی داریم که مخصوصه بیانه و البته در موسیقی هم بیان و تنفسو داریم

چه خوب که مامانت اینقده باهات سته ها ا ا ا .. مگه مامانت قبلا تئاتری بوده که متوجه شد من تئاتریم ؟؟؟؟؟؟

اووه اووه نه تروخدا من سمول رو دوس ندارم ... حالا باز "سام سام " بهتره

مرسی زینب واسه نظرررررره مفیــــــدت

نرگس جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ق.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com/

سامی قضیه این هه هه زیاد چیه؟

راس میگی ها قضیش چیه ؟؟؟

مسلم بیگ‌زاده جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ http://daftar-ensha.blogsky.com/

سلام سامی
حالت چطوره!؟
چه آلونکی واسه خودت سرهم کردی.
راستش من فقط می‌دونم چی می‌کشی. چون از نزدیک می‌بینم.
راستش من‌هم یکم سرم شلوغه اما یه ذره با تو فرق داره (ببخشید از اینکه شما رو تو خطاب کرد، اخه ازتون بزرگترم)؛ اما در کل بازم مشغله کاریه دیگه.
اما من یه برنامه اساسی ریختم؛ البته خودم نه ها... رئیسم ریخته
راستی یکی دو تا اس ام اس خفن و به موقع گرفتم، دوتاشون رو همین الان می‌گم اما اون یکی رو اس می‌زنم. آخه مورد داره.

1.
دانشجویان گرامی؛ به لحظات ملکوتی غلط کردم، از ترم بعد می‌خونم نزدیک می‌شویم

2.
توجه: امتحانات از آنچه در برنامه امتحانی می‌بینید به شما نزدیکترند!

راستی تا یادم نرفته، لینکیدمتون، مردی من لینک نکن...!!!

سلام مسلم جان ... سلووومت باشی مرسی ...

اختیار داری حاج مسلم هر جور دوس داری مارو خطاب کن

هه هه مرســـــــــــــــــی خییییلی توپ بودن پیاما ... دستت خوش

مردم اگه لینکت کنم

بانو جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ http://donna.blogsky.com/

موفق باشی دوست خوبم :)

ممنون بانـــــــــو

میلاد جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ http://milad1731.blogfa.com


بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.
.


آپم

دارم میام میلاد جان

ـ ♣ ـ فانوس خاموش ـ ♣ ـ جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.fanoskhamoosh.blogfa.com

سلام خوبی شما؟
هر پست من برابر است با ذکر یک درد
جز این ندارم یه فکر بهتر
ببخشید اگه خوندن وبلاگم ناراحتت میکنه نخونش
راستش منم دست کمی از تو ندارم
از شبانه روز 4 ساعت نهایتش می خوابم
3 یا 4 شب می خوابم 7 بیدارم
هنوزم به اون کار فکر میکنم
خیلی ممنون میشم کمکم کنی............................................................................................................................................................................................
شاد باشی

مانی پسر تنها... جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ب.ظ http://hasrat68.blogfa.com/

همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما پول‌دارها محترمترند .
همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما دخترها پرطرف‌دارترند .
همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما بچه‌ها واجب‌ترند .
همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما خانم‌ها مقدم‌ترند .
همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما سیاه‌ها بدبخت‌ترند و سفیدها برترند ...
البته تبعیضی در کارنیست ؛
در کل همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما بعضی‌ها برابرترند !

الحق که عینا همینه مانی جان

امیر مهاااااااااااجر جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ

به اندازه چای داغ شب های امتحان دوست دارم

اما ..... اضطراب نمی گذارد

نه گرمایت را حس کنم نه آرامشت را !!



سهلاااااااااام ... وزت چیونه ه ه ه ه ؟؟؟

هنوز مونده .... ۱۰ تیر بیا نظرامو بخون ...

اگه خدا بخواد میشه ۱۰۰۰۰۰۰

هه هه هه ه ه ه ه ه ه ه

نه عزیزم خدا نخواهد خواست

پژماان مهااجر دوست داشتنی!!! جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ http://gelaaye.Blogfa.com


شیر یا خط دانشجویی :

اگه شیر اومد میخوابم !

اگر خط اومد فیلم میبینم !

اگه راست ایستاد درس میخونم !!



بیا منم ماچت کنم ...

ووووووووووووووی

مهاااااااااجر کارت درسته ... کردارت درسته ... پندارت درسته

فانوس خاموش جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ب.ظ

خوب اوکی
درباره دلیلم نپرس ممنون میشم

باشه

دنیا جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ http://daniella-k.blogfa.ir

سلام عزیزم,راستش من طناز رو یکساله بود آوردم الان پنج ساله دارمش به من نگفتن باید شیر خشک بخوره فقط غذاهایی که نمک داره واسش منع کردن چون با نمک دیگه صداش در نمیاد.من خودم با مرورگر موزیلا کار میکنم تا حالا مشکلی نداشته حالا ببینم اگه تونستم درستش میکنم مرسی که گفتی عزیزم

هوایی شدم که یه دونه بخرم با این توصیفایی که از طناز مینفم ...
خواپییییییییییش

جوجو-بلا جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.jojo-bala.blogfa.com

هه هه هه چقد جالب

هه هه هه هه مرسییییی


غزاله جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.manmiresam.blogfa.com

اره میدونم فونتش خیلی بده

وللش بابا خیلی دقت نکن

باااااااااااااااااااااااااش

ساقی جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ http://zemestoooon.blogsky.com

سلام. خوبی؟
راستش الان این مطلبت و خوندم دفه پیش داشتم میرفتم مسافرت هل هلکی اومدم نوشتم رفتم..
. کمک میخوای؟
مثلا من میتونم جای تو واسه امتحانات اماده بشم.
میتونم بپرسم چند وقته گیتار میزنی؟

هه هه مرسی ی ی ... خدااااااییش چه کمکه بزرگیییی
این یه سالی میشه کار میکنم گیتارو ... اما پیانو رو بیشتر دوست دارم

دنیا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ق.ظ http://daniella-k.blogfa.ir

من از همین جا اعلام میکنم ریسک بزرگیه.راستی اگه محبت خونش کم شه افسردگی میگیره.ولی بخر موجود باحالیه اگه همزمان پانی رو داشته باشی حسودیش میشه یه روز میبینی یه بلایی سر پانی آورده.سعی کن موقعی که پانی رو آزاد کردی بخری.من یه گربه داشتم با طناز,طناز همش غذاش رو میخورد,با نوکش محکم گربه رو میگرفت بدبخت گربه فرار کرد

واقعا پس مثه پانی من حسودی حالیش هست ... چه جالب ... نه نمیذارم محبت خونش کم شه من کاری بهشون میکنم معمولا دیوونه میشن حیووونام اینقده بهشون محبت میکنم
آره پانیو آزاد کنم بعدش یکی میارم ... بعدش راهنماییای اولیو رو ازت میــــــــگیرم

امیر مهاجر نازنینییییین شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ http://gelaaye.blogfa.com/



بترکه چشم حسوووووووووووووووووووووووووووووووووووود

مژی عشق منه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

تازه اگه ازش بخوام روزانه ۵۰۰ تا حداقل واسم نظر میده چون

داداششم !!!!!!!!!!!!

سااااام آخه ه ه ه .. عب نداره اشکاتو پاک کن

ایشالا نظرای تو هم بشن ۱۰۰ تا

elahe شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.elahe301.blogfa.com

سلام ای بابا چقدر سرت شلوغه عیبی نداره تا میتونی از کارات لذت ببر
موفق باشی

malihe شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ http://ashkebarran.blogfa.com

ای بابا این چه وضعشه؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟؟؟
ببین تو با این کارایی که میکنی از بین میری.
ببین سام.تو الان دیگه تنها نیستی خوب؟؟؟؟؟؟
یه لحظه،فقط یه لحظه فک کن که کمرت زیر بار این همه مشغله خورد و خاک شیر شه،خودت اصلا هیچی فکر اینو کردی که اون پانی بدبخت بدون تو باید چی کار کنه.؟؟؟نه جان من فک کردی؟؟؟
امشب بشین رو این موضوع خوب فک کن و یه تغییر اساسی به زندگیت بده.
نزار پانی بی سرپرست شه.خوب؟؟؟؟
ببین تو چشای منم اشک جمع شد.
اینقدر حالت بد شده که حتی پست جدید منم ندیدی.
حالا میتونی به عمق بدی حالت پی ببری؟؟؟؟

هه هه خدا بگم چیکارت کنه مردم از خنده

راااااست میگی ها پانی بی من چـــــــــــــــــی کنه ؟؟؟

باااش میشینم فکر میکنم و یکم از اینکارامو به خاطر پانی کم میکنم

جدددددددددی میگی ... بروووووووو من که ندیدم

واستا دوباره بیام

مژی یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ب.ظ http://lovelysnow.blofa.com

سام عزیزم سعی کن ارامش خودتو حفظ کنی
خوب تنهایی از پسش برمیاما حال میکنی؟

مژییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

هه هه شوخیدم داش مهاجر گله ه ه ه ه ه

مجنون یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام سام..خوبی...وای خدا چقدر سرت شلوغه......چطور زنده موندی تو.......من بودم الان اثری ازم نبود...وایییییییییییی
داداش امیرمنو اذیت نکن.....دعوامون میشه ها
ممنونم سام که بااین همه گرفتاری بازم بهم سرمیزنی

با من باش .. تو ای کبوترِ قشنگِ حسِ من

تا که من .. در کنارِ تو .. روزِ دوباره ای را شروع کنم

از کنارِ من تکان نخور .. بگذار هر وقت که خسته ام

از حسِ حضورِ تو .. احساسی تازه تر کنم

با من باش .. تا در کنارِ تو .. احساسِ بهتری کنم
شعرخودمه....کتابمو واسه امیرمیفرستم ازش بگیر بخون اخه قراره اولین کتاب واسه امیرباشه ....حالا گریه نکن دومیش هم مال داداش سام خودم
خب امیدوارم موفق باشین

به زووووووووووووووور زنده موندم مجنون

داداش مهاجرتو که دارم واسش

خواپیـــــــــــش

واقعا زیبا نوشتی ها ا ا ا... بیبین مجنون دادی واسه چاپ ؟؟؟؟؟

چی اولیش واسه مهاجر
آهان دومیش واسه من
مرسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مهسا یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ http://stonegirl.blogsky.com/

لبـــــــــانم را دوخته ام ؛
مبــادا بگویم :

"دوســـــــتت دارم " ....

که هر بار گفتـــــم ؛
تَنــــــــــــهایی ام بزرگتر شد
=
=
=
=
اهنگ وبتو خیلی دوست دارم
ارامــــشــــــ بـــــخــــشـــهـــ
==
====
=====
منم و یه حس غریب
که به صد عشقو هوس می ارزد...
------ -------- ---------- -----------
ممنون از حضورت

ممنون از حضورت و جمله های زیبات

مسلم بیگ‌زاده یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ http://daftar-ensha.blogsky.com/

سلام سامی
حالت چطوره.
دیگه خیالم راحته اینجا راحت‌تر میشه پیدات کنم
مرسی بابت لینک. کلیک رنجه نمودین. امیدوارم یه روز جبران کنم. اصلاً بزار همین الان بیام خدمتتون و حضوری مراتب تشکر رو به جا بیارم
راستی آمارگیر وب‌بلاگت واقعاً حرفه‌ایه یا فقط اسمش...

ممنون مسلم جان شما کلیک رنجه نموووودین

سلامت باشی تازه ما باید بیایم خدمت ... آره مسلم جان کاملا حرفه ای کار میکنی

بهوووووووووووونه دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ http://afsooseman.blogfa.com

سلااااااااااام خوبی تو؟؟؟؟؟البته دیروز مثه همیشه نبودی خداااااااااااااااااااایش خسته نباشی ماشالا به ایییییییییییییییییییین همه انرژی تو میتونی سام تو که ار من بدتری پسر!!!!!!!!!! البته من ی مشغله ی ذهنی دارم که اگه اون حل بشه دیگه تمومه....شکلکا هم خییییییییییییییلی بامزه بودن

بهوووووووووووووووووووووووووووووون

بهووووووووووووووووووووون

مطمئنی راه گم نکردی

مرسیـــــــــــــــــ که اومدی

آره خوب متوجه شدی دیروز مثه همیشه نبودم ... راستش دلیلشو بماند ... راستی دیروز بعد از یه ماه دیدار حضوری هی احوالپرسی درست حسابی هم نکردیماااا تقصیر من نیست باور کن ... تقصیر سیستم دنیاست

آبجی بهونم امیدوارم اون مشغله ذهنیت زووودی حل شه

نرگس دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ http://kaghazekhatkhatii.blogsky.com/

سامی مارو کشتی با ایت تعداد کامنت ها ، یکم کوتاه بیا ، هر روز از بس اومدم این پستو دیدم چشماماینطوری شد که می بینی، امتحاناتم که تموم شده

کوه یخی دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

سلام قنارییییییییییییییییی
یه چیزی نوشتیم تو وبلاگ
ببینی بد نیست
بابا کارت درسته

malihe سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ق.ظ http://ashkebarran.blogfa.com

سام؟؟؟؟
مگه نگفتم از مشغله هات کم کن؟؟؟؟
باز که گوش نکردی؟؟؟؟
من چی بگم به تو؟؟؟
من که نوشتم پست ثابته.جان من ندیدی؟؟؟؟؟
هی روزگار.
سام هم از دست رفت.

وای نگو یعنی این کابوسا باید حالا حالا ها با من باشه؟؟؟؟
نه بابا چی چی لذته راه رفتن.
واسه من دیگه پایی نمونده.شدم عین این پیرزنا.کم کم باید به فکر یه عصا واسه خودم باشم.

هه هه آخه چرا پیرزن

خدایی راس میگی ... واقعا بود ... واستا تا بیام بازم بیییبییینم

محسن سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ق.ظ http://faramoshi1368.blogfa.com

ما بردیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییممممممممممممممممممممممممممممم

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]
[خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده]
[زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان]
[شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک]

بابا طرفدار دار ... بابا کارت درسته

نیـــــــــــلو سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ http://kalamehayeman.blogsky.com

اوووووووه!
می خوای یه کم شب و روزمو بهت قرض بدم؟:)
چقدر شلوغ کردی دوروبرت رو!

آخ کاشکی که میشد ... آره خودمم سرم واسه این کارا حال میکنه

یه عالم آرزو سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://eshgheavalam.blogsky.com

سلام دوست عزیز...متاسفم که این چند وقته نتونستم بیام...
اما جبران میکنم...نظراتونم تایید شده...

اگه جبران نکردییییییییییییییی چیییییییییییییی ؟؟؟؟

ساقی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ب.ظ http://zemestoooon.blogsky.com

خیلی خوبه / منم 7 ساله میزنم .بیشتر واسه خودم . یه زمانی حرفه ای کار میکردم . بهترین دوست ادم سازشه . همیشه همراهم هست.
فک میکنم چون کارای هنری میکنی رشتت هنر باشه نه؟

نه ساقی رشتم مهندسی صنایع هستش ... هنر بیشتر اکتسابی و نیازی به دانشگاه نداره ب نظر من

نرگس سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ http://kaghazekhatkhatii.blogsky.com/

این برای اینه که این نظرات زودتر 60 تا بشه

مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

باران چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ http://220213.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااای چقدر سرت شلوغه

اگه وقت کردی به ما هم سر بزن

بااااااااااااااشته

الیا پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ http://notes-of-ourhaunt.blogsky.com

ببین منم نفهمیدم منظورت از خبرنامه چیه؟

الان میام واست هی توضیح میدم

نرگس جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com/

باز نظرای منو فیلتر کردی

نه نه همه رو تایید کردم ... فقط نظرات که از 50 تا بیشتر میشه میره صفحه دوم نظرات

محسن جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ http://faramoshi1368.blogfa.com

ین پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.

malihe شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ http://ashkebarran.blogfa.com

میگم اوضاعت خرابه سام
باورت نمیشه که.
حالا جان من بالاخره پست ثابتو دیدی یا وانمود به دیدن میکنی؟؟؟؟

دوستی با جنس مخالف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بد دراومدی سام
لا اله اله الله.استغفرالله.
برو پسر.این حرفا چیه که تو میزنی؟؟؟

ولی دور از شوخی سام ننوشتی که این دوستی که میگی یعنی چه جور دوستی.
دوستی که الان دخترا و پسرا میشن.یا منظورت نوعه دیگه ای بود؟؟؟؟؟

راستش تازه دیدم

هه هه پ ن پ دوستی با خودمو گفتم

دوستی که الان دختر و پسرا دارن با هم قبل از ازدواج و در بازه زمان مجردیشون

سپیده چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

بازم سلام
بامزه بود

مرسیییییییییییییییییییییی سپید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد