کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

سام اینجا خیـــــــــــلی گرمه ، اینجا یه زندونه پر از آتیشه

اینجا کجاس ؟ نمیدونم میگن وبلاگه سام باشه

اینجا چه خبره ؟ نمیدونم ... میگن اتفاقی افتاده

اینجا چه اتفاقی افتاده ؟ نمیدونم میگن یکی نیستش



امروز چندمه سام ؟ نمیدونم ... چه فرقی میکنه ؟

اینجا کجاست سام ؟ نمیدونم میگن حیاته خونمونه

ساعت چنده سام ؟ 9:30 صبح

پانی کجاست سام : اونجاست ... تو قفسش ... داره بازی میکنه

آزادش نمیکنی سام ؟ چراااااا میخوام هفته آینده آزادش کنم ... آخه الان گرمه و مار زیاد داره کوهستان نمیخوام حتی یه مو از سرش کم شه ... از وقتی دنیا اومد تا الان که یه سالو نیمش شده پیش من بوده ، دیگه میخوام ب آرزوش یعنی آزادی برسونمش



اینجا چه خبره سام ؟ نمیدونم ... دوستم نیستش

دوستت کیه سام ؟ پانی ...

اون سنجابتو میگی سام ؟ آره پانی کوچولوی من

سام مگه یه حیوون میتونه دوست شه با آدم ؟ آره ... آره میـــــــــــشه ... اگه ...  اگه فهم و شعور یه نوزاد انسانی اما در قالب شعور حیوانیو داشته باشه میتونه ... آره میــــــــــتونه



امروز چندمه سام ؟ نمیدونم ... چه فرقی میکنه

اینجا کجاست سام ؟ نمیدونم ... میگن حیات خونمون

ساعت چنده سام ؟ ساعت 10 صبح

پانی کجاست سام ؟ تو قفسش

چت شده سام ؟ پانی دیگه خوشحال نیست


چرا آخه سام ؟ آخه خشک شده بدنش

نیم ساعت پیش مگه بازی نمیکرد پانی ، سام ؟ اما الان خشک شده

پس چشمای قشنگش چی ، سام ؟ ازشون خون اوومده

خوووووووووووون سام ؟ آره خون اومده از چشاش



از این چشم خوووووون اوووومده سام ؟ آره ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه




کــــــــــــــــــــــــــــــی جرات کرده از چشمای پانیه تو خون بیاره ؟؟؟



ساعت چنده سام ؟ 9:45

اینی که این بالاست کیه سام ؟ یه زنبور خرمایی

زنبور خرمایی ساااام ؟ آره همون زنبورای گوشت خوار

کدووم ؟ همونا که سه تا نیش همزمان به یه آدم بزنن میمیره فرد

چیکار داره سام ؟ زل زده تو چشای قشنگ پانی


چی دار بهش میگه سام ؟ میگه میخوام از دنیا اخراجت کنم پانی ... میگه میخوام کاری کنم که اینقدر درد بکشی که هر چی تو این مدت زندگی کردنت پیشه سام بهت خوش گذشت  از چشمات در بیاد ... میگه میخوام از چشمات خون بیارم پانی ... میگه میخوام با دردناکترین شکل زنده زنده خشکت کنمو از دنیا بیرونت کنم


سااااااام ؟ این زنبور از اعضای خونواده همون زنبوری نیست که تو بیرون خونتون لونه کردن و وقتی پدرت خواست شب اونارو زنده به گور کنه تو نذاشتیش و گفتی گناه دارن ؟؟؟؟؟ چرا همون زنبوراست که تو خونه ما دارن زندگی میکنن و من نذاشتم که زندگیشون خراب شه

سام حالا که این زل زده تو چشای پانی و میخواد از تو دورش کنه پـــــــــــس تو کجایی ؟ من جهنم هستم


یعنی پانی نمیتونه فرار کنه سام ؟ نه پانی نمیتونه از چنگه این زنبور ناجنس فرار کنه چون تو زندونی هستش که من واسش ساختم

یعنی پانی الان داره از ترس زربه ترک میشه ؟ آره چون تو زندونیه که من واسش ساختم

یعنی پانی دیگه نمیتونه بازیگوشی کنه و خودشو لوس کنه که تو قلقلکش بدی ؟ نه چون تو زندونیه که من واسش ساختم

یعنی پانی دیگه نمیتونه زمستونو ببینه ؟ نه چون تو زندونیه که من براش ساختم

یعنی دیگه نمیتونه گلووله های برفو زیر خاکه قفسش پنهون کنه بعدش دوباره بگرده پیداشون نکنه ؟ نه چون تو زندونیه که من براش ساختم

یعنی دیگه نمیتونه غذذاهاشو زیر خاکه قفسش پنهون کنه و هر وقت گشنش شد درشون بیاذه ؟ نه چون تو زندونیه که من براش ساختم

یعنی دیگه نمیتونه شبا پتوشو گرد کنه بذار زیره سرش و عین یه آدم بخوابه ؟ نه چون تو زندونیه که من براش ساختم


یعنی دیگه نمیتونه وقتی سردش میشه پتوشو از تو قفس برداره با دستو دندونه بکشه تو اتاق شیشه ایش . در اتاقشو با اون پتو ببنده ؟ نه چون تو زندونیه که من براش ساختم

یعنی دیگه نمیتونه  پانی وقتی از مسافرت برمیگردی نیمه شب بلند شه و از خوشحالی دیدنت وارو بزنه ؟ نه چون تو زندونیه که من براش ساختم

یعنی دیگه نمیتونه سه روز سه روز باهات قهر کنه ب خاطر اینکه اسباب بازیاشو ازش گرفتی و هیچی نخوره ؟ نه چون تو زندونیه که من براش ساختم

یعنی دیگه نمیتونه صبا خمیازه بکشه و اون زبون قرمز کوچیکشو بیرون بندازه ؟ نه چون تو قفسیه که من براش ساختم

یعنی پانی دیگه نمیتونه واسه خوردن هسته زرد آلو ده تا وارو بزنه ؟ نه چون تو زندونیه که من براش ساختم

یعنی پانی دیگه نمیتونه بیاد کنارت و تخمه بشکنه باهات ؟ نه چون تو زندونیه که من واسش ساختم

یعنی پانی دیگه نمیتونه عین یه آدم خمیازه بکشه و دستشو بذاره جلو دهنش مودبانه و عین یه آدم خستگی بعداز خمیازرو در بیاره ؟ نه چون تو زندونی که من براش ساختم

یعنی پانی نمیتونه دیگه طعم آزاد بودنو بچشه ؟ نه چون تو زندونیه که من براش ساختم

یعنی پانی دیگه نمیتونه طعم جفتگیری و داشتن بچه سنجابو بچشه ؟ نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه چون تو زندوونیه که من واسش ساااااااختم



ساااااام زنبوره داره بهش نزدیک میشه

ساااااام  کجاااااااااایی ؟

ساااااااااام پااااااانی میترسه

ساااااااااااام همه جا میلست  نمیتونه فرار کنه

سام بدو تروخدا یه کاری کن ...

ساااام اون زنبور هر جا پانی میره دنبالش میکنه

سااام خودت میدونی اون زندون جایی واس فرار نداره

سااااام پس چرا الان نیستی کمکش کنی

ساااااااام پانی نمیخواد بمیره

سااااااااام پانی نمیخواد عذاب بکشه

ساااام پانی ترسیده

سااااااااااااااااااااااااااام پانی ترسیده خدااااااا

سام

سام

سااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ... ... ... ...

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاخ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ

سااااااااااااااااام زنبوره

زززززنبوره نیشش زدددددددددددد ؟

سااااااااااام تمومه بدنش داره آتیییییش میگیره پانی

سااااااام داره از شدت بالا رفتن فشار خونش از چشمای قشنگش خون بیرونه میرزه پانی

ساااااااام به خدا از شدت درد داره موکت زیره قفسشو گااااز میگیره پانی

سااام پانی داره درد میکشه

ساااااااااااام پانی تو خاک قفسش زیر خورشید داره به خودش میپیچه سام

سااااااام پانی داره عذاب میکشه

ساااااااااااام پانی داره خون میرزه از چشماش

سااااااااااااااااام پانی داره آتیش میگیره

ساااااااااااااام پانی دیگه به سختی داره به خودش میپیچه چون زهر داره بدنشو خشک میکنه زنده زنده

سااااااااااااااااااام ساااااااااااااااااااااااااااام ساااااااااااااااااااااااااااام

.

.

.

.

.

.

.

.


ســـــــــــــــام  پانـــــــــــــــــــــی                   


پانـــــــــــــــــــــی


                       پانـــــــــــــــــــــی مُــــــــــــــــــــــــرد


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

سام اینجا خیـــــــــــلی گرمه ، اینجا یه زندونه پر از آتیشه


.

.

.

.

.

.


راستی سام چشمای تو چی ؟




اونروزو میگم ... ساعت 10 ... خاطرت هست ؟










نظرات 53 + ارسال نظر
ناشناس دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ

مهم نیست من کیم مهم اینه که الان من دارم واسه پانی کوچولو ی شما اشک میریزم!
واقعا قشنگ نوشتین واقعا عالی بود واااقعا زیبا بود
یعنی هرچی بگم کم گفتم!

مهمه ... کاشکی معرفی میکردی خودتو

مرسی که خوندی نوشته هامو از بلایی که سرش اومد ... این یه فرق با بقیه حیووونای جهان داشت که تو وبلاگم ازین موضوع چیزی نگفتم و نخوااااهم گفت بازم مرسی

بهار خانم دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ http://baharswritings.blogsky.com/


ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام
ســــــــــــــــــــــــام
نمی تونم جلو اشکام و بگیرم...
بیچاره پانی

مجنون سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام داداش سام خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟پانی چرا اخه

سلام باجی ...

دنیا سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ http://www.shahre-mah.blogfa.com

پانی,وای سامی میدونم الان چه حسی داری,کاملا درکت میکنم.منم وقتی اون طوطی اولیه(اسمش رز گل بود) مرد تا سه ماه افسردگی گرفتم تا اینکه بابام واسم طناز رو آورد

مژی سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ http://lovelysnow.blogfa.com

واقعا مرد؟

ینی هیشکی نبود نجاتش بده؟

اوووهوووم

دختر پاییز سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.chahareshishiha90.blogfa.com

ممنون که اومدی گلم قشنگه وبت























فرناز سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://farnazatishi74

واااااااااااااااااااااااای بییچاره میدونم خیلی سختتتته ولی امیدوارم خودتونو بخاطرش سرزنس نکنید قسمت بوده

کوه یخی سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

سلام سام
خیلی قشنگ نوشتی اماااااااااااااااااااااااااااااااااا
اما وقتی به آخرش رسیدم گریم انداختی
پانی چش شده؟؟؟
راستی راستی مرده؟؟؟؟؟
چرا چیزی بهم نگفتی؟؟؟؟؟؟ [:S001
باورم نمیشه پانی اینجوری....
واقعا متاسفم سام
قالب وبلاگتو دیدم ترکونده بودی آپ جدیدت قشنگ شروع شده بود قشنگم داشتی میگفتی تا رسیدم به آخرش
حتما میام پیشت برام بگوووووووووووووووووووووووووووو

مرسی علیه مهربووون
آره فک کردم میدونی
هی داد علی جووون خودت میدونی چقد دوسش داشتم
فدات علی جون

رابین سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

من به جز مار جوجه هم خیلی دوست دارم...
جوجه ها زود میمیرن...منم دیگه هیچوقت نمیخرم...چون میترسم شاهد مرگشون باشم.
بیچاره تو...
الان واقعا به این نتیجه رسیدم که کاش میمردم و این پستتو نمیدیدم.

خدا نکنه ...
یه چیزی که هست اینه که جوجه ها باید اسمشون میذاشتن خر و خرا رو اسمشون میذاشتن جوجه چون موجودات خیلی پرتی هستن ...
مار هم دوست داشتنیه ...
اما این سنجاب یا شاید بگم همه سنجابا عجیب غریبن ... خیــــــــــــــــلی
اونا واقعا نزدیکه شعورشون به اسب ... خیـــــلی ...
خلاصه ببخشی رابین اگه اینبار هم پستم یک جانبه بود

مادوتا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ http://ma2taashegheham.blogfa.com/

تسلیت به بهترین بابای دنیا سام عزیزم.

ناراحت نباش.من این تجربه رو داشتم البته مال من مار بود نه

سنجاب.

تسلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییت

کوه یخی چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com


سااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممم
خیلی دلم میگیره میام تو وبلاگت خیلی غمگین شده واسه پانی بدجور دلم گرفت
عکسی که از چشمات گذاشتی.... گویای همه چیزه

فدات علی جووون

ترانه چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

ااااااااااااااااااااااااااااای گریم میااااااااد

ولی سام خودمونیما چشمای تو از چشمای پانی خوشکلتره

رابین چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

چه نظر جالبی راجع ب جوجه!!!
من هنگ کردم!!
خر و جوجو...هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره خب راست میگم ... چون قبلا یه دونه داشتم از خر هم باور کن خرتر بووود بخدا راس میگم رابین ... نه فهم داره نه احساس نه شعور نه عقل ... یه گاو به تمام معنا در قالب خر و در ظاهر موجودی به اسم جوجه هستش
بـــــــــــــــــــــــــــــاور کو

رابین چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ

راستی اینا چشای خودتن؟

آره
وااااااااستا بینم
چرا با تعجب چشامو نگا میییکنی
ها ها ها ؟؟؟

امیر مهاجر پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ

سام ....

وااقعا نمیدونم چی بگم ... الان اومدم نت و خوندم چی نوشتی

وااقعا اشک تو چشمام جمع شده حسااابی

یادته آوردیش آمفی چه جور نگامون میکرد ؟؟؟

یادته کز کرده بود گوشه ی قفسش و ...

آخ پانی چرا رفتی ؟ ...

اما واسه همیشه آزاد شد از این دنیای زندان وار

آخ آخ گفتی ... اونروز وقتی بردمش خونه قفسشو دید اینقده ادا اطوار دراورد از خوشی که نگوووووو

الهام پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ http://elham-tanhaye-tanha.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
وای بابا معرفت چاکرتم
ما رو یادت مونده ایول
اون وبلاگمو هی برام باز نمیشد منم اعصابم خرد شد اومدم بلاگفا


غزاله جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.manmiresam.blogfa.ccom

ادامه مطلب برا یه فرده خاصه برا همون
خودمم اون پست رو خیلی دوسدارم
لینکیدمت

غزاله جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

اسم وب من (مادوتاباهمیم)هست نه عنوان نداش والا

رابین جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

من 3تا جوجه ی ناز داشتم...اتفاقا خیلی با احساس بودن و یادمه وقتی راه میرفتم دنبالم میومدن و وقتی از خونه میرفتم بیرون انقدر خودشونو میکوبیدن به در تا برگردم!!!!!
چشمات یجورین....

راااااااااااااااااااااااابین
یعنی خدایی جوجه هات واسه تو خودشووونو میکوبیدن به درودیوار ؟؟؟

اونم جوجه های خنگ ؟

باشه پس نتیجه میگیریم جوجه ها خیــــــــــلی با احساسن

چشمام ؟ خب نمیدونم ... اینو تو ماشین ، خودم با مبایله خودم از خودم گرفتمش ( همش شد خودم ) در حین حرکت و الان دارم لنز کوچیکه مبایلو نیگا میکنم (تو عکس ) و یه خورده هم سرمو کج ردم واسه اینه اگه دقت کنی گوش سمته راستم بیشتر از گوش سمته چپم مشخصه چو کله گرامی ب سمت چب بیننده کج شده ...(چقد توضیحاتم کامل شددد ، کالبد شکافی شد )
خلااااااااااااااااااااصه چه فـــــــــــــــــــــــــرقی میکنه

فرناز جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ http://venoos-star.blogfa.com

سلام سامی جونم ...
وااااااااااااااااااااای داداش خیلیییییییییی متاسفم ....

میدونم چقدر برات سخته ... و تا مدت ها و حتی سالها از یادت نمیره ... ولی خودتو سرزنش نکن عزیزم ...
ممنون که میای پیشم ... دلم تنگت بود ...
فدات ...
.
تابعد

سلوووووم فرناز
مرسی ک اووومدی خوشحالم کردی
ببخش که دیر ب دیر میام

زینب جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ http://harfayedargooshi.blogsky.com/

هرکاری کردم نتونستم همون موقع برات کامنت بذارم ... دلم می خواست به خاطر مرگ پانی بهت دلداری بدم...ولی نتونستم...حتی متنتو نخوندم....یعنی دیوونه شدم از خوندنش ...

کاش ننوشته بودی...کاش قایم کرده بودی که مرده ...

خیلی بد نوشتی...خیلی بد خبر دادی ...

دارم از ناراحتی میمیرم...!


ببخشی زینب ه باعث شدم تو هم نارحت شی

همه چیزایی که نوشتم عینا رخ داد ... باور کن حتی گازهای که از موکته زیره خاکه قفسش گرفته بود بین دندوناش گیر کرده بود

البته همه حیوونا بالاخره میمیرن ... ولی خب ای کاش وابستگی ب وجود

نیاد

بهانه... جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ http://afsooseman.blogfa.com

سلااااااااااام سام خوبی؟؟؟؟
واقعاً متاسفم واسه اتفاقی که افتاده خییییییییییییییلی ناراحت شدم...
پس بگو چرا انقد کم پیدا شدی....

آجی تو که هی نیستی فک میکنی کمن نیستم ... آجی پاپیلیم مـــــــــرد

دنیا شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ق.ظ http://www.shahre-mah.blogfa.com

سلام سامی,حالت خوبه؟نبینم غصه بخوریا,خب؟

سلااااام دنیــــــــــــــــــا ... راستش چی بگم
هی ی ی ی ی ی ... ...
بااش
مرســـــــی دنیــــــــــــــــــا

m.hacker شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.hackerengineer.blogfa.com

سلام سامی جون....کارت درسته ....خیلی قشنگ نوشتیش...ولی چشمای تو هم خیلی قشنگه ها....

سلام میثم جووون ... مرسی میثم جوون چشمات قشنگ میبینه
مرسی

بهانه... شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ http://afsooseman.blogfa.com

واقعاً راس می گی من گم شدم سام تو خودم گم شدم ...
کاش می تونستم بهت بگم چی شده...
کاش انقدر مجبور به سکوت نبودم...
کاش انقدر حرف میزدم که می مردم...
کاش می مردم و این روزا رو نمی دیدم...
خیلی خرابم خیلی خیلی...

بااااااااااااااجی خو واقعا مطمئنی کاری از دست من بر نمیاد ؟؟؟

بهانه... شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ http://afsooseman.blogfa.com

راستی من ی مدته حسم خیلی قوی شده یعنی هر اتفاقی قبل اینکه رخ بده رو می فهمم.قبلنا هم اینجوری بودم اما ی مدته خیلی زیاد شده.می خوام همینجوری بمونم بنظرت واسه حفظش چیکار کنم؟؟؟ حالتام خیلی عجیب شده.منتظر جوابت تو وب خودم هستم.

دنیا یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.shahre-mah.blogfa.com

غصه نخور دیگه,غصه بخوری ما هم غصه میخوریم.یادته میخواستی طوطی بخری الان بهترین موقع ست.یکم از سختی دوری پانی کم میشه,خودتم آرومتر میشی.درضمن یادت باشه تو اصلا تو مرگ پانی مقصر نبودی

مژی یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ http://lovelysnow.blogfa.com

ساممممم؟؟؟؟؟؟
پانی چه فرقی با بقیه حیوونا داش؟

جوابه نظراتو هم میخووونی

خب من میدونم - خودش میدونست - خدا هم میدونست

البته وقتی یه ماهش بودو از صاحبش تو سلفچگان تهران خریدمش اون نمیدووونست
دوووس داشتم واست بگم ... امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

زینب دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ http://harfayedargooshi.blogsky.com/

آقای سام .
نمی شه بیخیال این شصتا نظرت بشی ؟
می شه همون آهنگ پلنگ صورتیو بذاری ؟
من میام اینجا کلا میزنه به کله م !

آخه بسه دیگه...میدونم عینه بچه آدم میمونه .. اما انقدر غصه خوردنم خوب نیست .
ایشالا هیچوقت داغ واقعی نبینی !

نمی دونم از چی بگی ها !
از گروهتون بگو...چیکارا می کنین ... اوضاعتون چجوریاس ؟
امیدوارم سری بعدی یه پست کمی بی غصه تر گذاشته باشید

پسته بعدیم 7 آبانه ... البته امیدوارم خودمو دیگه فراموش نکنم و اون پستو بذارم ... مرسیــــــــــــــــــــــــــــــــ زینب واس این کامنتت ...
آره والا خدا کنه هیـــــــــــــــــــچکی غم واقعی نبینه ... اینکه یه حیووون بود ... البته یه حیووون متفاوت
باشه زوووود عوضش میکنم .. البته 7 آبان

هستی پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

آخی

پانی کوچولو مرد



مادوتا پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ http://ma2taashegheham.blogfa.com/

سلام بابایی خوبم.

آپیم اگه دوس داشتی بیا.

نیای به مامانم میگماااااااااااا

اووووووووومدم

رابین جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

7 آبان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بترکی یعنی 9 روز دیگه؟

هه هه پ ن پ یعنی 9900 روز دیگه

دنیا شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ق.ظ http://www.shahre-mah.blogfa.com

سامی اصلا نباید از خودت دلگیر باشی,شاید آزادش میکردی زودتر میمرد.چرا اون یکی وبم تو لینکام هست,ببین از بالا دومین لینکمه.میدونم آهنگ وبم افتضاحه وقت کنم عوضش میکنم

بازم مثل همیشه مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی دنیا

Zhinoos.Blue شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ http://kooleh-poshti.blogsky.com

آخی.... الهی

اووووووووووووووووووووووووووووووووه ژینووووووووووس مطمئنی درست اومدی ؟


































































































































































































کوه یخی شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

سلام سام
خوبی؟
چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا له دست یه مطلب حدید بزار هروقت میام پانی رو میبینم دلم میگیره

میـــــــذارم چن روژ دیگه

علی مهربووونم قدر تورو میدونم
خدا کنه همیشه کنار تو بموووونم

مسلم بیگ‌زاده یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ http://beigzadeh-m.ir

سلام
من خیلی دیر این مطلب رو خوندم، متأسفم.
می‌دونم چه احساسی داری، چون منم خیلی زود با اطرافیانم وابسته می‌شم.
نمی‌تونم چیزی بگم، جز اینکه کسی یا چیزی بیاد و جاش رو پر کنه.
اونم هر چه زودتر.

قربون اون مهربووونیت مسلم جان

کوه یخی دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

سلام سام 7 آبان دیرههههههه
اینقد مزاحمت برای مخاطبات ایجاد کردم .... میرم نظر میدم براشون بی نشون
دلمون گرفت سامی جون بدو بزارررررررررر

هه هه کارت درسته حالا مووووووووندن این مرد تنهای شب کیه

زینب دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ http://harfayedargooshi.blogsky.com/

اینکه یه حیووون بود ... البته یه حیووون متفاوت



از چه لحاظ اونوقت ؟
بعد چقدر زود می خوای پست جدید بذاری ! می خوای بذار واسه نهم آذر !
آپ شدم . اینبار حذف نمی کنم . فوقش اشتباهه دیگه !

میگم اگه یه وقتی منم تهرانی شدم و اومدم اونجا واسه ادامه تحصیل از الان گفته باشم که با این صدای خروسی کلاغیم می خوام بیام تو گروه کر یورا !
جای منو خالی بذار . برای ارشدم ایشالا گوش و چش شیطون کر و کور میام !

خـــــــــــــــــــب دیگه
نه 7 آبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
هه هه خووووووووووووووووووووووش اووووووووووووووومدی ... صداتم خیلی خووووبه
ب ســـــــــــــــلامتی یاهووووووووو ارشد ایشاااللله قبول شی ... راستی زینب چه رشته ای ؟؟؟ خو منم دارم میخونم

[ بدون نام ] دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

http://adrekni-yamahdi.blogfa.com/post-45.aspx
سلام سام سایت آهنگو برات فرستادم

معرفتت علی جووووووووووووووووووووووون

بهانه... دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ http://afsooseman.blogfa.com

اوه اوه چقدر بی وفا شدی پسر...؟؟؟

تو همیشه در یادم هستی آجی

فریب مجسم دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ http://69ma2ta72.blogfa.com

قــــــرن هاست جستجوگـــر آدمی هستــم . . . .

تا لــذت خـــوردن یک سیب ســرخ را با او تجــربه کنــــــــــم .

قــرن هـاســت که مـنـتـظـــرم .

مـشـکـل از مـ ــن نـیـسـت ...

نـه از مـن ... !

نـه از سیب سـرخ ... !

نـه از شـیــطـان ... !

تــــ ـــو نــایــاب شـــده ای آدم !!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

بهانه... چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ http://afsooseman.blogfa.com

سلام خوبی؟ دلم بلاتون تنگ سده

آپم بدو بیا.

باشه آجی ی ی ی ی اووووومدم ... ما هم دلمون واست تنگیده ... ولی خو متاسفانه زمان کووووتاهست

کوه یخی جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com


چقد دلم گرفته ساممممممم

علییییییییییییییییییییییییییی جوووووووونم هر وقتی دلت گرفت بخدا من حضوووری دربست در خدمتتم ... بابا پس رفاقت واس چیه پسر ... اونم کسی مثه توووو

نرگس جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com

سلام داداش جون
بعد مدت ها دلم گرفته بودم اومدم نت یه سری بزنم دلم باز بشه ، دلم بیشتر گرفت
خدایا ....

سلااااااااااام باجی ی ی ی ی
از رااااااااااه دووووووووووور
نیییییییییییییستی آجی
آجی پانی من رفت ... ولی بخدا ببخشی نمیخواستم دلت بگیره

رابین شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ

فردا هفت ابانه ها...

یاهوووووووو فردا 7 آبانه ... هه هه فک کردم فراموشت شده ... باش ساعت 12 آپ میشه وبلاگ ... دفتر پانیو با آخرین یادگاری از طرف رابــــــین میبندم ...
پانی خوووودش میدونه که اون مدت که با هم بودیم چه اتفاقایی افتاد ووو واین واسه من کافیه
اوووون یه حیووون نبووووود ...

پانیـــــــــــــــــــــــــــــــــ خداحافظ ... هر چند که تو ذهنم ماندگار همچنان هستی

نقطه .

بهانه... دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ http://afsooseman.blogfa.com

با همتون قهرم که دعوتم نکردین ....

شنگول دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ http://shinstar22.blogfa.com

سلام میدونم چه حسی داری منم یه لاک پشت داشتم یه جورایی همینطوری مرد خیللللللللی سخته راستی اگه میشه لینکم کن بااسم شنگول وبلاگتم خیلی زیباست

خیلی سخت بوود واقعا .. مرسیکه اومدی شنگول

arnika جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ http://arnika11.blogfa.com

chera enghad khashen niga mikooni akheee?

من کی خشن نگاه کردم ؟؟؟

dorna یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

aay sammmmmmmmmmmmmmmmmmmiii khiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii narahat shodam

یه اتفاق بد بود توی زندگیم
آخه اون فقط یه سنجاب نبود

مهسا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://eye2god.blogfa.com

خیلی سخته وقتی یکی رو دوست داشته باشی و بهش عادت کنی...بهش وابسته بشی طوری ک نبودنش دیوونت کنه
حالا اون ی نفر میتونه ی آدم باشه یا ی حیوون دوست داشتنی مث پانی تو ک ی مزاحم بیادو اونو ببره حالا اون مزاحم میتونه ی آدم باشه یا ی زنبور خرمایی ...
خدایا راضیم ب رضای تو شاید تو اینطوری خواستی ک با مزاحما خلق بشیم نمیدونم شکرت

چقدر قشنگ تشبیه کردی .... خیلی قشنگ بود مرسی

Mahsa جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://eye2god.blogfa.com

سلام سام مرسی از حضورت توی وبلاگم
منظورتو نفهمیدم ک گفتی چرا چراغ اینجا خاموشه
دوس دارم منظورتو بدونم میشه بگی؟
ممنون

اووووووووووووووووووه ببخشی مهسا
فک کردم بهمن ماست . بعدش نیگاه کردن پستات ماله دی بود . فک کردم مطلب نزدی یه ماهه واسه این بود

انیشتین پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااای اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ایییییییییییییقده گریهههههههههههههه کردم خیلی خوشچل نوشتی سااااااااااااااااااام


مرسی انیشتین که خوندی خوشحالم که حداقل یکی پیدا شده به غیر از متن زیر متن این پست رو بهتر درک کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد