کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

i miss you


نظرات 20 + ارسال نظر
نسیم شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:22 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

خود شیفته خوش میگذره ..................

ماشالله واسه خدمـــــــــــــــــــــــــــ
مرسی شکـــــــــــــــــــــــــر ایزد منانــــــــــــــــــــــ میگذره ...

دانیال یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 ب.ظ

به چی نگا میکنی تو ؟
نخیـــــــــــــــرشم ....... برو اونور باد بیاد

دانیال یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ب.ظ

یوسف گم گشته باز آید از سفر غم مخور

دانــــــــــــــــــــــــــــی جای شعر پردازیـــــــــــــــــ برو به اون وبلاگ کلنگیت برس
رااااااااااااااااااااااااااستی پس میگن بازم امروز یکی دیگه شکستی ؟ یعنی من آدم به دستوپاچلفتی تو ندیدم توی عمرم

دانیال دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:21 ق.ظ http://danial95000.blogfa.com/

خوش شکست

آره میــــــــــــــــــــــــــــدونم

نسیم دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:58 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

یوهوووووووووووووووووووووووو .............

مرســـــــــــــــی ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــام
من همیشــــــــــــــه آپام عالیه .......... این که تعجب نداره هههه .....
چرا عکســــــاتو برداشـــــــــــــتی .... ؟؟؟??????

بخدا ســـــــــــام 213 تا نظر تایید نشـــــــده دارم وقت نمی کنــــــــــــــــم ....................

روز و روزگــــارت خوش شـــــــــــــیطون بلا .............


نه خوبه کمال همنشین درت اثر کرده بله همشون عالین
برنداشتم گاهی سایت ارائه دهنده این سرویس بهم قطع میشه و عکسا غیر فعال میشن
چه حوصله ای داری تو من اگه 213 نظر داشته باشم واسه هر پست تعطیل میکنم میرم حوصله تاییدشونو ندارم
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ی

نازنین دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:59 ب.ظ http://nazanin7271.blogfa.com

دلم تنگ است؛

مثل لباس های دوران دبستانم..

مثل سال های ماموریت های طولانی پدر،

که نمیفهمیدم وقتی می گویند کسی دور است؛

یعنی چقدر دور است...؟

دانیال دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ب.ظ http://danial95000.blogfa.com/

این آهنگارو از کجا پیدا میکنی میزاری برای وبلاگت دیوونه


چرا آپ جدیدی نمیکنی تو ؟

tara سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:32 ق.ظ http://lovelylovejb.blogfa.com

رسیدن ماهم بخیر مگه نه

مگه رسووووووووودین

سمیه سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.ghalamdar.blogsky.com

سلام
قلب:

سلوووووووم

کی اومده ها؟رابین! چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:48 ق.ظ

سبحان چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ب.ظ

واقعا زیبا است الو

به به خالو سبحاااااااااااااااااااااااانــــــــــــــــــــ ... مرسیـــــــــــــ

دانیال چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:29 ب.ظ

سام پس تو گفتی 13بدرو بیرون نمیری ؟

به مرگه خودت دیشب همه برنامه هامون عوض شد
دانیــــــــــــــــــــــــــ دانیــــــــــــــــ دانیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ... امشب من در اوج آسمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانـــــــــــــــــــــــــــــمــــ ... امروووووووووووووووووووووووووز فوق العااااااااااااااااااااااااااااده بوووووووووووووووووووووود .. . .

رضا پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:08 ق.ظ

راستی دلتنگی یعنی چی ؟

yasaman جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:17 ق.ظ http://sahebdeletanha.blogfa.com

سلام سام عزیز
عید توهم مبارک
اهنگت خیلی زیبا بود
دانلودش کردم اما به احترام اینکه رو وبلاگت بود رو وبلاگم نذاشتم
بی نظیر بووووووووووووود هم اهنگ هم وبت

سلام مرسیـــــــــــــ لطف داری ... نه نه ایرادی نداره بذار رو وبلاگت من متن ترانه این آهنگو خیلـــــــــــــــــــــــــی دوس دارم

ن.... جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ب.ظ

حااااااااااااااااالااااااااااااااااا واسه م پیغام میفرستیییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هاااااااااااااااااا.ببین اقای رحیمی ؟؟؟؟؟من میام واست نظر میزارم هرچنننننننند که دوست داشته باشم هم میزارم با اسم های مختلف هم میزارم به شما هم هیچ ربطی نداره ه ه ه ه ه ه ه با هرکی هم که دوست داری صحبت کن.به دایی جونت بگو به زن داییت بگو به بابات مامانت و هررررررررررررررکیییییییییییی که دوست داری بگو من نه از تو بلکه از هییییش پسری نمیتررررررررررررررررسم افتاااااااااااااااااااااااااااااد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هه هه اگه جرات داری تایید کن

عجب پشه مزاحمــــــــــــی . . . فعلا فرصت ندارم واسه پشه ها . ترجیح میدم ذهنمو با تو مشغول نکنم میدونم به داییم بگم سایزتو به نصف کاهش میــــــــــــــــــــــــده و از مغام " غول پیکر " به مغام " وزق " کاهش مقام پیدا میکنی ... پس فعلا میبخشمت دختر به پرویـــــــــــــــی تو ندیدم ... اگه سنگ پای قزوین بودی قطعا ده ســـــــــــــــــــال مردم قزویــــــــــــــــن رو ساپورت میکردی نخو خیلی گسترده هستی

ن... شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:34 ب.ظ

اقای ملخ دهنموووووو باااااااااااااز نکونااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟. تاااااااااااازه کجاشوووووووووو دیدی.حاالا دارم برات اگه من حال تو رو نگرفتم ملللللللللللللللللللللللللللللخ

وقتی جلوی آینه واستادی لطفا به من فکر نکن چون خودتو نگاه میکنی و جاش منو ملخ فرض میکنی

MR_Dante شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:53 ب.ظ

hey u جریان چیه؟
دایی کیه؟ توضیحی داری بدی؟ بعدشم خجالت نمیکشی اینجوری صحبت می کنی؟؟ مردی نظرو ثبت کن جواب بده

جانم ؟ متوجه نشدم !!!! چی شد الان ؟
امیر حالت خوبه ؟ در صحت و سلامت به سر میبری ؟
در مورد این کامنتت توضیح بیشتری بده

MR_Dante شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:57 ب.ظ

تو توضیح بده جریان چیه

امیر حسین به احترام اینکه دوس دارمت چیزی نمیگم بهت . تو با چه حقی توی نظرات من سرک میکشی اصلا به تو چه ربطی داره من با دیگران در مورد چی صحبت مکینم ... عزیزم دلیلی نمیبینم در مورد نظرات شخصیم به تو توضیحی بدم
دیگه رو وبلاگ من نظر نذار چون تایید نمیکنمکاری داشتی به من ، فقط و فقط به شماره همراهم تماس میگیری
درضمن من شماره غزیبه رو بر نمیدارم قبل از تماس اس بده و خودتو معرفی کن و کارتو بگو شاید برداشتم . بای .

yasi سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:34 ب.ظ http://sahebdeletanha.blogfa.com

خوش باشی همیشه

MR_Dante دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:02 ب.ظ

: l

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد