کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

reminds me


 Iranian young lover

نظرات 14 + ارسال نظر
zahra پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 ب.ظ

ببخشید تو نظرات پست پایین نظر نوشتم

اشکوووووووووووول نداره

zahra پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:16 ب.ظ

معنیشش چه میباشد دوستاننننننن؟؟؟؟من نمیفهمم چی نوشته

نکنه تو هم میری کلاس زباااااااااااااااااان چهار راه سید شهدا آخه هر کی میره اونجا فارسی حرفیدن خودشم یادش میره

کوثر پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ب.ظ

اوا ببغشید اون نظل بی امس پایین مال من بودیده است نهواسیدم ننوشتم
واقعا بیش از حد قالبتون بی نظیره پستتونم20000!!!!!!!!!
اهنگتون ب قالبتون میاد اما قبلی واقعا خشنگ بودیدیهاینم بدک نی
فک کنم اولین نظل مال من باچه نه؟؟؟؟؟؟

اوووووووووووووووووه خدایا چه عجب ژینگولی ننوشته بودی اگه سبک خودت مینوشتی دیگه نیازی به اسم نبود وااااااااااقعا مرسی از حُسن نظرت به تغییرات جدیدم ... ای خو ببخشی من مجبورم هر پست رو عوض میکنم یک موسیقی جدید بذارم نخو وبلاگم عادت کرده "بی امس " رو خوب اومدی
میگمـ تروخدا اگه بهش بوگانی هدیه دادی سویچشو بهش نده که من کله قندمو بهت بدم بذاری توی ماشینه بعدش بهش بدی که بیشتر ذوق کنه

کوثر شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:53 ب.ظ


خواهش دیدن از وبلاگاتون وظیفه اسالبته از بزرگیمهن واقعا بعد وب تالا این جام قشنگه
ی دفعه اون روز زبونم تغییر کرد
راستی دوستتون دانیال قشنگ تر میحلفه بقلانبعد ب ما مسخره میکنید؟؟از این ب بعد زبون اونم مخلوط میکنم استه
فعلا ک بوگاتی هیچ فرغونم بش بدم میزنتش توسرم
جان خودم ب خونم تشنه اس

فرغووونووو خوب اومدی
دقوووووقا از بزگیه مرسیــــــــــــــــــــــــ وای خدا نه از زبان دانیال استفاااااااااااااااااااده نکن به اندازه کافی عجیب غریب هست زبانتون فقط مونده بشه "استه"

کوثر دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:06 ق.ظ

جدیدا "خوب اومدی" استه تخیه کلامتون شده استه؟؟؟
ن بابا ما خوچیکیم استه این چ حلفیه استه؟؟؟؟
استم استی است استیم استید استند
باور میکنید اول مث ادم متنو مینویسم واسه حرص دراوردن شما میام ژینگولیش میکنم؟؟؟؟؟
ازار ملت کار ماست
ب این اهنگتونم وابسته شدم استهخوشمله

واااااااااااااااااااااااااااااااقعا اول متنو صحیح مینویسین آهان پس اون حس آزار دخترانس دیوووووووووونه این شما همتووووووووون
اگه دانیال بدونه از تکیه کلاماش استفاده کردین خون خودشو میریزه اخه این ابتکار از خودش بود آهنگ رو هم من خودم خیلی دوسش دارمـــ ... مرسیـــــــــــکو

سارا دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:42 ب.ظ

میخوامممممممممممممممممممممممممممممم:

تنهاto سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:34 ق.ظ

نبار باران ....نبار لعنتی....عشقم بادیگری بیرون است "سردش میشود".....
وبتون قشنگه

thanks

تنهاto سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:53 ق.ظ

دمش گرم ....
باران رامیگویم دیروز ب شانه هایم زد وگفت :خسته شدی؟؟؟؟
امروز را استراحت کن من بجایت میبارم....
دوتا جمله ی بارونی بود واسه قالب و موسیقی وب
قشنگتون

زیبا بودن

zahra سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ق.ظ

سلام اقای سام.خوب هستین؟؟چن روزی میشد ک نیومدم!!!!بازم جمتون جم شد ک اومدم کوثل بازمکوثل این شیه؟؟؟؟(بی امس)؟؟؟؟؟؟با اینکه من خودم تو کارم ولی باز نفهمیدم ینی چی؟؟؟؟؟معنیشو برسون
خداحافظ همگی

جالبه پس گاهی خودتونم حرف خودتونو نمیفهمین

زنداداش معصومه سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام داداش..خیلی وقته که سر نزدم .واقعا خوشم اومد. آسمون دل ماهم همونجوریه! صاف ..ابری ..دلتنگ و، و... مطلب نمیگما اون تیکه ها رو میگم مث قاب رو دیوار میمونه..از مطلبتون فقط میتونم بگم زبان زیر خط فقر ..ولی بارون آرامش میده به من واقعا:لبخند:

مرسیـــــــــــــــــــــ زنداداش لطف کردیـــ که اومدیــــ

chopkop پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:47 ب.ظ

in hame abro barone maskharre chie gozashti maskhare!


خوشحالم حالت بهتر شده ... اومدم وبلاگت همچنان end بود

[ بدون نام ] جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ق.ظ

قشنگه...
.
.
.
.
.
.
.
همه چی وبتون

زندادش معصومه جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:13 ب.ظ

آدمهـــــا آنقدر زود عوض میشوند ..آنقدر زود که تو فرصت نمیکنی، به ساعتت نگاهی بیندازی و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است

زنداداش معصومه دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام- دومی شیکتره..:ناراحت :

اووووووه دومی داره طرفدار پیدا میکنه مررررررسیزنداداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد