کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

Worthless

I'm sorry for you

and me

... and





نظرات 28 + ارسال نظر
مهیا شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ق.ظ

وبت عالی شده . :چشمک. شناختی/

yes of curse
welcome mahia

zahra شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ب.ظ

سنلم.خوفین؟؟؟؟؟چ بخرا؟؟؟؟به به پست جدید بعد سالهای متوالیقالب جدید عالیههمچنین پستتون.قضیه این کارخونه قند با طعم گلاب چیه؟؟؟؟ب ما هم ا محصولات صادراتیتون میدین؟؟؟؟؟
بمینن خوشال

هیخ بخری نیخست بخیر زز زلامتی
آه دیگه پست های منم حکایت خودشونو دارن مرسیـــــــــ راستی خبری از کوثر نداری زهرا ؟ نیستش
هیچـــــــــــــی من دارمـــ کارخونه قند میزنم بعد از اون هدیه کله قند هیچوقت فکر نمیکردم این هدیه بتونه اینقد مفید شه اما این ایده خودمه قند با طعم گلاب چرا که نه به مخاطبای وبلاگم تا یک سال قند رایگان میدم با طعم گلاب

roshaaa شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:20 ب.ظ http://faryadeashk.mihanblog.com

درود بابا قالب
بابا تشکیلات
مردم ی شبه چ دم و دستگاهی بهم میزنن ها
مبارکه مبارکه خوشمله قالبتون

تشکیلاتو خوب اومدی آره دیگه دنیای ما همینشکلیه یه هویی زیرو روووو میشه تنکیـــــــــــــووو

تنهاto شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:41 ب.ظ

خواهش میکنم....
اینو قبول دارم ک با خودم درگیرممممممممم شدید!!!!!!!!!!اصلا دکترا قطع امیدیدند....
قالب جدیدتون واقعا ترکونده!!!!!!!!!بی تعارف قشنگه
خیلی!!!!....
اهنگتون واقعا ارامش دهنده و عالیه ینی 1000000000000لایک داله!!!!
پست جدیدم از فاز چیزاییه که دوس دالم.....
ینی کلیت مطلب وبتون با تغییراتش عالی شده....
اینم جواب کامنتی ک خیالیدم ناراحت شدید...
بعله امسم پیگیری لازم نداله چون بهتر نه بهترین امس دنیاس....
میدونید اخه من زیاد نمخوام واسه مرگ زهرا ریختو پاش شه و راحت زنده ب گورش کنم وروحش در ارامش باشه نمیخوام زیاد پول حروم شه!!!!!
مدیر کارخونه ای که تو 0های kmکارخونه اش بمونه خدا شفاش بده "سام راک".....!!!!!!هیه!!!!!!!!
امیدوارم ورشکست شین بعد بیاین بگین من درست میخفتم.....
اعتماد ب سقفتون تو حلقم همین....
چرا باید خوشحال باشم؟؟؟؟

شدید در شدید
ایول دکترا
مرسیــــ از نگاه ریزبینتون آره اهگ وبلاگ بازم ازوناس که باهاش حال میکنم
آره دیگه فاز وبلاگمـــ تغییر پیدا میکنه ازین پس . . . . . .
مشخصه زهرا اثر گذاشته رو حرفیدنتونا زنده بگورش ؟ آخی بیچاره زهرا چه دخترخ وبی بود
من ورشکست نمیشمـــ هایـــــــــوووو .. چرا باید خوشحال باید ؟ این پرسیدن داره آیا ؟ خب مشخصه چونکه در کارخونه ای مشغول به کار میشید که من مدیر اون هستم و این برای شما یه افتخاره ... والا

نسیم شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:55 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

نفهمیدم گفتی متنش چـــــــــی ؟؟؟!!!!

چــــــــــــرا متاســــــــــــــــــــفی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قالبت قشــــــــــــنگه ...
ولــــــی چـــــــــرا ســـــــــــــــــــــــــــیگار ؟؟؟!!!!؟؟؟

متنشو توی پست بعدی میذارمـــ

چـــــــــــــرا ؟ همیـــــــــــنطوری

مرسیــــــ

سیگاااااااااار

بانو یانیس شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:39 ب.ظ http://yanis1378.blogfa.com/

چرا سام منو مطلع نکردی از دیکلمه جدیدت ؟

چیـــ شده مگه حالا ؟ معذرت میخوامـــ چون لینک نکردم وبلاگتو یادمــ رفتـــ که بگمــ
یه چیزی بگم ؟ "دیکلمه " نه "دکلمه "
حالا گوش دادی ؟ اگه گوش دادی نقد کن پلیز

نگین یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.nea7700.blogfa.com/

آپممممم و منتظر حضورتووون[لبخند][چشمک]

فاصله تان را با آدم ها رعایت کنید؛ آدم ها یکدفه می زنند روی ترمز؛ و آن وقت شما مقصری …!

تنهاto یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:57 ب.ظ

شدید هس اما نه زیاد
دکترام سلام رسوندن خخخخخخخخ
زهرا اثری نداره دامنه ایالت ما خیلی گسترده اسخخخ
زهرا دختر خوبی نبود هست وخواهد بود!!!!!!!!
من بازم از ملت تقاضای همکاری میکنم برای اینکه بگم اعتماد ب سقفتون توحلقم.....
اغا نظر سنجی تو همین وبتون بگیرین ببینین چن نفر گلاب میدوستن؟؟؟؟؟قول میدم من برنده میشم اگه نتقلبین!!!!!!!!
افتخار من این باشه؟؟؟؟؟
معلوم خیلی فیلم نگاه میکنید!!!!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخههههههه
زهرا تو جوابای تو ی تیکه موجوده پیداش کن ولطفا ضایع بازی در نیار جون دوتا دوس جون جونی خل و چلت!!!!!!!!
راستی من از کوثرم با خبرم کلا جز dreamجای دیگه خبر مرگش نمیره...زهرا این dreamدوست تو وکوثره؟؟؟؟
مث شما دوتا ی 7یا8تخته ای کم داره!!!!!!!!
بخدا.....

شدید هست اما نه زیاد
اعتماد به سقف نیست واقعیته یعنی واقعا شما گلاب دوس نداری ؟ عجیــــــــــــــــبه نه اصلا من فرصتی ندارم برای نگاه کردن به فیلم
توی جوابای زهرا چی موجوده ؟ بگیـــد منم بدونم
آره dream دوسته با زهرا و کوثر .

نسیم دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:42 ق.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

من آپــــــــــــــــــ ــ ـــم هــــــــــــا .. ... ... ...

کوچه تنهایی سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:38 ق.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

سلام سام چطوری؟
واوووووو
وبت بیست تر شده ایول قالب
....
همه چیزت هنرمندونسسسسسسسس
از عکس بچگیت گرفته
تا رفتارت
قیافت
خدا ولم بکنننننننننننننن
فدات سام خوببببببببب من

فدایت علیــــــــــــ جوووووووووووونـــــــــــــ
ولش کنید
قربانتـــ علی جاااااان

تنهاto سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:04 ب.ظ

ینی واقعیت اینکه افتخار من این باشه که فضای سبز ی کارخونه دستمه؟؟؟؟
حاضرم سوفور شهرداری شم و اون کار افتخارم شه اما باغبون نشم .....اگه تو کارخونه سهام دار باشم ی چیزی حالا ...اما فضا سبز و شرمندوم
نه ولا بد مزه اس گلاب
اگه بخوره قد لباس بوش حال ادمو بهم میزنه ...شبیه بو فاتحه اس
اوه اوه بله سام راک در گیر کارای کارخونشه واسم نبود!!!!
دیگه فیلم نمیبینه که...
تو جوابای زهرا؟؟؟ی تیکه!!!!!خخخخخخخخ
اهنگتون خوانندش کی بودیده است؟؟؟؟
خیلی قشنگه.....

آره پ ن پ بیا مدیریتو بهت تحویل بدمــ من برمــ rest
همه از خاکیم و به خاک میرویم مشخصه شما همه فاتحه های اقوام و آشنایانو میری
خواننده این اهنگ قبلا مستخدم کارخونم بود نیگا الان به کجا رسیده

roshaaa سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 ب.ظ http://faryadeashk.mihanblog.com

یادت باشد...


یادت باشد زندگی لبخند دل انگیز غم است

که در آن جاریست اشک

و در ان می درخشد عشق ،محبت ، دوستی

درود آپم با ی پست جدید از دلنوشته هام
منتظرتونم
[گل]

مهیا چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ق.ظ

اههههههههههههههه . پس بلدی خارجکی هم جواب بدی اههههههههههههههههه. پست فرنگی هم که میزاری من نگرانم یه وخ غرب زده نشه این هنرمند هم ولایتیمون . راستی م یه چند صباحی رو در خدمتتون نیستم شرمنده میرم مسافرت جام رو سبز نگه دارید تا برگردم

آره دیگه گاهی زبون فارسی جوابگو نیست باید خارجکی حرفید
به سلامتی خوش بگذره ... بهترین زمانو برای مسافرت انتخاب کردین ... نیمه دوم شهریور محشره ... باشه جات یکم چمن میکارم

مارال چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام این کامنت ربطی به شما نداره بخاطر کمبود امکانات مجبور شدم . زهرا 5 شنبه میای استلخ نیای وای به حالت منو 4 روزه علاف خودت کردی


نه میگم کلا میخواین من وبلاگو جا بذارم بسپرم دست شما واس خودتون بیاین گپ بزنین

roshaaa چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:05 ب.ظ http://faryadeashk.mihanblog.com

انتخاب؟من که انتخاب نکردم خودم اونو گفتم
بعدشم خسته نباشید از این همه نظرهایی بلندی ک بنویسید

مرس سلوووومت باشی

تنهاto پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:12 ب.ظ

حالا مدیریت نه اما سهام دار بزرگو افتخار میدم بهتون ک این پست کوچیکو مدیریت کنم!!!!!!!!!!!!!!
شما برین خجا؟؟؟؟؟نگرفتم!!!!!ینی تابلو شد زبانو افتادم؟؟؟؟
بعله بعله جدیدا فلسفه و منطق میخونین؟؟؟
فاتحه؟؟؟؟
نه بعد زنده ب گور کردن زهرا این بو رو اکتشافیدم!!!!
خخخخخخخخخخ
نه خدایی خوانندش خیه؟؟؟؟؟؟؟؟

سهام دار ؟ دیگه چی تعارف نکن ؟
من برم خجا ؟ زبان
فلسفه و منطق با من کامل میشه
نرو توی نخ خوانندش

نسیم جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:00 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

هنوز نگرفتم خو ....

سارا جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:47 ب.ظ

قابت خیلی عالیه سام

وایی مدرسه داره شروع میشه خیلی خوش حالم

خوشحااااااااااااااااالی ؟

+++ اون نظظری که تایید نکردم : ساااااااااااارا برو معرفی کن خودتو تیمارستان همدان بخش روانی های غیر قابل درمان

تنهاto جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ب.ظ

نه بی تعارف ب دنیا اومدم....
زهرا وزت ؟؟؟؟پارک خوش گذشتیده؟؟؟؟مارال تو چی خوشگذشتیده؟؟؟؟
زهرا ینی الان جنازم رسیده خونه....
بای فعلا...

زهرا وزت ؟
شما کلا مشکل لکنت زبان دارین پیشنهاد میکنم محصولات "بالا بالا " رو خریداری کنین

roshaaa شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:39 ب.ظ http://faryadeashk.mihanblog.com

درود
خوبید؟با ی پست جدید اپم حتما بیایید اشعار زیبا رو گذاشتم

منو شعر با هم دنیایی داریم

تنهاto دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:00 ب.ظ

کردی حرفیدم باهوش

zara سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:40 ب.ظ http://avaziii.blogsky.com

متاسف باش تا اموراتت بگذره

شما به نظر دنیا رو تیره و تار میبینه هاااااااااااااااااا

رها سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.rozepaizi.persianblog.ir

ای جان قالبشو.مبارکه
میگم زبانت خوب شده یه مسئله ایه زبان ما هنوز بده یه مسئله ی دیگه است.
توجه بنموووو!

بعضی وقتا خوبه که زبون منو هیشکی نفهمه ... دوس دارم مرسی که اومدی رها

نگاه چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام
حالتون خوبه؟
این چه قالبیه آخه؟
چرا انقده غمگین بنظر میرسید؟
هیچ خوب نیست آقایی مثل شما ناراحت باشه
بدم میاد غمگین باشید
کار سختی نیست فقط ببینید کدوم از نعمتهایی که داری رو حاضرید پس بدین تا اون چیزی یا کسی رو که دوست دارید داشته باشید؟!
هیچکدوم!!!شما دلتون میخواد خوشبخت تر بشید!دوست دارید علاوه بر اونچه اکنون از آن شماست اتفاق خوشایند جدیدتری چیز با ارزشتری رو براتون به ارمغان بیاره!
پس شما خوشبختید چون چیزای با ارزشی دارید که حاضر نیستین از دستشون بدین به تک تکشون فک کنید و برای تک تکشون بخندید...
شاد بودن کار آدمای بزرگ و داناست! وگرنه هر آدمی میتونه غمگین بشه!
پس بخندین
آورین! اورین!حالا بهتر شدین!
خیلی بهتون میااااد
با لبخند آقاتر هم میشین!

سلام
من یه جایی رو سراغ دارم که یه جنگل سراسر درخت و انبوهه ... دور از جنگل که نگاه میکنیـــ جز رنگ سبز چیزی نمیبینی اما وقتی میری توی اون جنگل و مدت ها پیش میری میبینی به جایی میرسه که یه رودخونه توشه ... اون رودخونه آب ...
مرسی نگاه واسه حرفای قشنگت ... این حرفا خاطرم میمونه ... و اما من خوشبختم ... اگه خوشبخت نبودم الان غمگین نبودم

ای خالق عالم دیوانه ترم کن

بیچاره عشقم بیچاره ترم کن

نگاه پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:47 ب.ظ

اگه حس میکنی سنگینی، غصه هاتو با یکی در میون بذار
یکی که فط یکیه...
اگه فک میکنی عاشقی و میخوای عاشق بمونی، یا دلت میخواد عاشق بشی، دو رکعت نماز ...توکل به خدا...قبول خواسته اش هرچی که باشه....حتی اگه سخت...کمک میکنه...
شاید اتفاقتی بیفته که خوشحالت کنه
یا نه اصلا خوشحال نشی که هیچ، اندازه ی مرگ هم غصه بخوری
اما آخرش هرچی که بشه غم یا شادی تو آرامش خواهی داشته چون مطمئنی خدا برات بهترینو خواسته
میدونی سام با اینکه کسی رو از دست دادم که بیشتر از خودم ،کمتر از خدا ؛میخاستمش بیشتر از نفس هایی که میکشیدم
اما حالا برای نداشتنش همیشه از خدا تشکر میکنم چون شاید کنار او من از خودم و خدا خیلی دور میشدم یا نه من اونو از خودش و خدا دور میکردم...سخته گفتنش ولی...
این واقعیته هرچند از حقیقت دوره...
به خودش پناه ببر ازش خیر بخواه
شک نکن او همیشه بهترینا رو برامون میخواد حتی اگه ما مثل بچه ی مریضی که خوردن دارو براش تلخه اتفاقای زندگی برامون تلخ باشه
شاید این اتفاقا قراره به ما کمک کنن تا خودمونو بسازیم؟!
مواظب طراوتت باش
مواظب لبخندات شادیهات مهربونیات باش...

حرفات آدما به فکر فرو میبره نگاه من دوس دارم سبک حرفاتو ... نگاهت به جهان بیرون از خودت واسم خیلی ارزسمنده ... آره واقعا من همیشه خودمم همینو میگم انتهای همه چیز به آرماش ختم میشه و این چیزیه که تو دل آدمو پر میکنه ... میدونی گاهی آدما به حسی میرسن که فراتر از این واژه های زمینی مثل " عشق " و " دوس داشتن " و غیره هستش ... اون حس هیچ اسمی نداره ولی میشه واسش صفت گذاشتــ ... من میگم یه حس خوب ... اما اینجا واژه خوب در معنای واقعی و ذاتییش استفاده شده ...
مثه اینکه شخصی رو از دست دادی که .... آره واقعا گاهی حکمت خداوند در چیزایی که به خیرو صلاح ماستــــ ... ما وقتی عاشق مخلوقاتـــ خدا میشیم به این اندازه ... اونوقتـــــــ اگه خودش داشته باشیمـــوو ببینیمو درک کنیم اونوقت چی میشیـــ
آره همیشهـــ مراقب لبخندام هستمـــ

نگاه شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:42 ب.ظ

خوبه
وقتی میگی مواظب لبخندام هستم یعنی با غصه ها دست به یکی نمیکنی که خودتو نابود کنی یعنی با شادی ها دست به یکی کردی با خوبیها برای اینکه"زندگی" کنی...
بیا قلبمونو به صاحب آسمون بدیم...نه برای اینکه همه چی درست بشه؛ اما همه چیز درست میشه...
دیگه نبینم ناراحت باشید، خیلیا آروم و قرار دلشون بیقرار لبخندای توئه مثل خانوادت...دوستات... و شاید ...شاید یکی که بهت دلبسته باشه و تو نمیدونی شاید ... کنار اون یا هر کس دیگه بخوای باشی حد اقل این یه دلخوشی رو ازش نگیر که خوشحالیتو ببینه...
کاش منم لبخندای...کاش حالش خوب باشه...هرچند دیگه به من ربطی نداره! این دل بیچاره اینو نمیفهمهههه
اما من بهش میفهمونم

مرررررررررررررررررررررررررررسیــــــ جالبه واسم بدونم اون موضوعی که داری بهش اشاره میکنیو

رها شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 ب.ظ http://www.rozepaizi.persianblog.ir

سلام
ممنون که سر زدی نمی دونم وبلاگ تو چندساله میشه اما امیدوارم همیشه پابرجا باشی.
موفق باشی

عاشق کوهستان یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:17 ق.ظ http://mountain.persianblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد