کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

بعضیا . . .

بعضیا هستن که یه جـــــــور خاص دوس داشتنین

یه جور عجیب دلنشینن دست خودشونم نیــــــــست

انگار خدا یه جــــــوره دیگه آفریدتشون

مثــــــلا

ساعت ها کنارشون میشینیو خسته نمیشــــــی

اصلا سیر نمیشـــــی از شنیدن صداشون یا نگاه کردن به صورتشون

مثــــــلا

همونایی که وقت خداحافظی یه هــــــو دلت میگیره و ته دلت میگــــی

کاش بیشتر میمـــــوندی ...

اسمشو عشـــــق نمیذارم ... شاید یه دوس داشتن عجیبه  که هر کســـــی ممکنه حسش کنه

من اسمشو ... عزیز دل کســـــی بودن میذارم

بعضیا عزیــــــــز دلتن

همونا که همیـــــشه دلت قرصه که تا آخر عــــمــر با همون کیفیت کنارت هستن

همونایـــــی که ... دلگیرت نمیکنن همــــونا که دوســـــ داشتنشون بی قید و شــــرطه

توی زندگی هر کســــی بعضیا وجود دارن که اصلا نمیشه دوسشون نداشت

و من چقــــــــــــــــــــدر این بعضیا رو دوست دارم

اینو مینویسمش

 واسه همـــــــــــون بعضیا ...

نظرات 9 + ارسال نظر
نگاه سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:41 ب.ظ

چقد قالبت قشنگ و دلنشینه آقا!
ضمنا آهنگ وبت هم خیلی آرومو فوق العاده ست...

مرسی

نسیم پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:07 ق.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

لایکـــــــــــــــــــــــــــــ ....
قالبتم تو حلقـــــم..

roshaaa جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:42 ب.ظ http://faryadeashk.mihanblog.com

عالی بود اقای سام
قالب هم نازه و عکس این خوشگل خانم

با ی پست متفاوت اپم اما باید تا تهشو بخونید و فیلمشو ببینید تا شمام حس الان منو داشته باشید واقعا عالیه
منتظر نظرتون هسم تا ببینم دیدگاه شما چیه

مرررررررررررررررررسی الووووووون میامــــــــــــ

نسیم شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:29 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

وبم خوشمل شـــــــده ... بیــا ...

تنهاto دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:08 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااام
واییییی نزدیک دوهفته اس ک نیومدم ....!!!!!بعله
قالبتون زیبا ساده و متناسب با ماه نهس مهر هستش!!!!
ازشانس خوب من هر جور با این لندهور ور رفتم اهنگتون بالا نیومد
پستتونم قشنگه!!!!!
مستر راک وضعیت روزات درس شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی من برا صدای ریز اون خانومه پاییه ام اما خودتون میدونیدنگید نگفتی صدام عین پسرای دبیرستانیه ک تازه دارن سیبیل درمیارن!!!!!
ینی سوژه زندگی منن تو اون سن!!!!!!هرچی علامت خنده بذارم کمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جالبه چقدر با دقت همه چیزو میبین شما گاهی یکی میاد یه کلمه نظر میده و میره نه تصویرو میبینه نه موسیقیو میبینه نه متنو .اووووووووع مرسی واسه دقتت وضعیت روزام خوبه واقعا صدات اونشکلیه

تنهاto سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:57 ب.ظ

بعله دیگه ما اینیم!!!!!!!!ریز بین تو همه چی جز درس!!!!!خواهش خیلی کار شاقی هم نیس ....فقط ذوق میخواد
خدا روشکر !!!!!
صدام؟؟؟؟؟نه بابا اونقد افتضاه نی!!!!!
اهنگتون اولش عین فیلم جنایی هاس اما وسطاش خیلی اروم و قشنگ میشه....اونقدر که خوابم میگیره....در کل ب فضای پاییزی میاد
خیلی حرف زدم نه؟؟؟

آره خب شاید کار شاقی نباشه اما من بعضیا رو میدیدم قبلا من میرفتم یه عمار کامنت واسشون میذاشتن در مورد پست جدید و قالب جدید و آهنگ جدیدشون امادر پاسخ یا اصلا طرف کامنتی در ارتباط با آپ وبلاگم نمیذاشت یا اگه میذاشت اینقد بی ذوق بود که نه اهنگو میدید نه پستو میدید نه مطلبو میدید نه قالبــــــــــو میدید هیچی رو نمیدید فقط خودشو میدید

من این آهنگو دوس دارم

نسیم چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:46 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

اوخـــــــی چه پاهاش کوشولوئه نی نی مامان ....
بعله دیگــــــــه .... اول که شروع کردم فک کردم اصن این وبم مث اون خوب نمیشه و نمیتونم با قالب سفید کنار بیام .... ولی حال و هوای این وبمو هزار برابر اون وبم دوس دارم ...

مرســـــــی خودمم خیلی قالبمو دوس دااااااااااارم ....

واقعـــــــــا ممنون از دقت و توجهت پسر کوهســــــــــــتان ....
خیلی لطفـــــــــ داری ...

فقط یادت رفت آهنگ وبمو نقد کنـــــــــــــــی ...

تشبیه رنگ وبلاگـــــت به رسیدن سپیده دم بعد از یه شبـــ طولانیه

.... پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:28 ب.ظ

تو رو ............
.................................................. و .........

هان ؟

کوچه تنهایی پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:23 ب.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

سامممممممممممممممممممممممم
عجیب نوشتیییییییییییییییییییی
دمت گرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بعضیااااااااااا خو بعضیااااااااااننننننننن
ایول به بعضیاااااااااا
هفت به کامو هفت به جامو هفت به سال
جون چنین بگذشت.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد