کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

دوباره شب 2


دکلمه " دوباره شب " با توجه به نقد های خوبی که ازش شد دو باره بازخوانی کردم

و البته واسش تصویر گذاشتم

یوهوووووووووو خعلی دوسش دارم ... برای اینکه حس واقعیمو انتقال بدم صدا رو حدودای 3 شب بارخوانی کردم و حدودا یه روز روی میکسش کار کردم و شد اینی که میبینین

هایوووووووووووووووووو

نظرات 3 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:25 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

ببین آدمو به چه کارایی میندازی هآآآ
بذا دان کنم بریزم رو فلش از دی وی دی ببینم ..

این همه مرحله

نسیم یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:37 ب.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

خوبــــــــــــــــــ مشـــــــــــاهـــده نمــــــــــودم

کار خیـــــــلی خوبیــــــهـ که از این ب بعـــــد واس دکلمه هـــات تصویر میذاری ....

صدات یکم گرفته بود ن؟؟؟؟
خوب من قبلا نظرمو راجبش گفته بودم ....
من این دکلمتو از همه کارات بیشـــــتر دوســـــت می دارم ...
اون خلاقیت اولشم خعــــلی قشـــــــنگـــــــ بود که ماه ه دوباره رو پر کرده بود ...
آوریـــــن ...

مرررررررررررررررررررررسیــــــــــــــــــــــــــ اره این نیمه های شب ضبطش کردم مررررررررررسی نخو من کلا هنرمندم

zara یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:15 ب.ظ

بسیار خوب!
هرچند از دکلمه خوشم نمیاد...

میدونی من هنوز تو رو نمیشناسم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد