کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

تحمل نداره نباشی ...

این چند روز خیلی فکر کردم که چی شد اینقدر رفتن پاشایی من متاثر کرده

اما واقعا جوابی واسش ندارم صدای اون منو جادو کرده .. آره واقعا گاهی یه صدا تو رو در انحصار خودش قرار میده

نه فقط صداش .. سلیقش در انتخاب ترانه ها ... حسش لحظه ی خوندن ... معمولی بودن گذشته زندگیش ... عین خیلیا با پول باباشون به اینجا نرسید ... تنظیم خاصی که از آهنگاش میکرد ... من توی همه خواننده ها با مرتضی و مازیار بیشتر همزاد پنداری میکردم اما مرتضی بیشتر خیلی بیشتر ... لحظه های زیادی بوده که گوش کنم اهنگای مرتضی رو و این اهنگ خیلی آسون منو با خودشون به دوس داشتنی ترین نقطه زندگی میبردن ... آهنگای جدیدش وقتی منتشر میشد منو هیجان زده میکرد اما دیگه ...

راستی اگه منم مردم شما به مناسبت اینکه دکلمر بودم واسم یه پست بذارین توی وبلاگتون  درسته من مثل مرتضی 40 ملیون طرفدار ندارم ولی مجموعا 10 تایی طرفدار دارم ... که خعلی دوسشون دارم   

راستی 10 منهای 40 ملیون میشه چند
مرتضی پاشایی
نظرات 7 + ارسال نظر
نسیم جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:15 ق.ظ http://mymoon-mylove2014.blogfa.com/

واقعــــــــــــا حرفتو قبول دارم ..............
منم عاشق دل خسته ای مرتضی نبودم .... ولی خیلی از این اتفاق دلم سوخت............
هنوزم که هنوزه گریه میکنم اونم دوقلو دوقلو!!!!!
آخرین بار دیشب بود .........
اصن تو هر آهنگیش انگار کم کم داشته شرح حال آخرین روزای زندگیشو میگفته .....

من میخوام آهنگاشو کنار هم بچینم و یه متن توپ بسازم ....
توهم بخون چطوره ؟؟؟؟؟

بعدشــــــم این حرفا چیه میزنی .........

چیزی که ناراحت میکنه منو این بود که تا اخرین لحظه عمرش امید ارزوی موندن داشت یه جوری بدی رفت
من

[ بدون نام ] یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:58 ب.ظ

انشا الله

zahra پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام خوبین؟؟اره واقعن حیف بود اخ اون چرا؟؟خدا نکنه ایشالا همیشه زنده باشین قالبتونم خعععععللیییی قشنگهههه

سلام زهرا مطمینی الان راه گم نکردی یه وقت ؟

رها شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.rozepaizi.persianblog.ir

وا دور از جونت،اما اگه خدایی نکرده چیزیت شد خودم قول میدم تا 1 ماه به یادت پست بزارم.
تازه دکلمت رو هم میزارم اهنگ وبم.

جدی ؟ مرسی رها

رها سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.rozepaizi.persianblog.ir

مگه من غیر از مردم بودم؟؟؟ما هم به یادش پست گذاشتیم تا تو وبمون هم جاودانه بشه.
واقعا شکلک هام رفته؟شاید قهر کردن.
مرسی قالب وب تو هم خیلی خوب شده .

مارال سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:33 ب.ظ

دانیال رو هم نمیتونم بیدا کنم اخه از طریق وب تو مرفتم رو وبش اشکالی نداره این دفه خودش رو مجبور میکنم واسم بنویسه که اگه اشتباه بود بسابمش به علک

تنهاto جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:57 ق.ظ

زهرااااااااااااااا
چ عجب.......
اخرشذنتو وصلیدی؟؟؟؟؟
صلواته صلواته!!!!

چه عجب از خودت تو هم که توی غیبت کبیری بودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد