کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

ستاره

دقت کنید به ستاره های داخل وبلاگم

دقت کردین ؟

یکیشون بیشتر از بقیشون میدرخشه

یکیشون بیشتر از بقیشون قشنگه

یکیشون زیباییش ، زیبایی همه ستاره ها رو به زیر سوال برده

یکیشون فقط یکیه ... فقـــــــــط یکی

کوچیکه نه ؟

بعد از اینکه دکلمه آخرمو خوندم ... خیلیا پرسیدن که منظورت از " دخترک کوچک آسمان من چی بود "

منظور من " ستاره کوچک آسمان من بود "

یه ستاره که توی دستای من جاش میشه

کوچیکه نه ؟

توی دستای من گم میشه

کوچیکه  نه ؟

به عکسی که توی پست پایینه دقت کنید

دیدین ستارش بین دستاشه ؟

کوچیکه نه ؟

توی دستاش گم شده

کوچیکه نه ؟

حالا به ستاره ای گه داخل وبلاگ من داره میدرخشه نگاه کنین

کوچیکه نه ؟



نظرات 2 + ارسال نظر
زیبای بی فروغ پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:32 ب.ظ

اصلا کلا قشنگ مینویسی

زیبای بی فروغ جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:47 ب.ظ

چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد