کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

دستای تـــــــــــــو




یه اهنگ خوندم فازش غمگینه ... یکی از کارای داریوش هستش که ا اعتماد بنفس زیادی باز خوانیش کردم طبق معمول روش کار نکردم چند دور تمرین کردم و با کامپیوتر پخش کردمو ضبطش کردم . البته آهنگ بیکلام کار رو توی فضای مجازی گیر نمیاد من از یک نوازنده پیانو خریدش کردم شعرش هم از جناب داریوش هستش اگه اشتباه نکنم البته من یه تغییر جزیی در پایان شعر دادم به دلایلی .. در هر صورت امیدوارم ارزش یه بار گوش کردنو داشته باشه .



آهنگ دستای تو

با صدای خودم  ...




نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:00 ب.ظ http://iedeall.mihanblog.com/

درود دوست من شاد باشی و سبز . به روزم.
98488

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد