کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...


آمدن بهار چـــــــــون آمدن لبخند بر روی چهره توست

با یک تفاوت قشنگـــ

 بهار که آمـــــــــــد دیــــر میرود

 اما لبخند های تو زود میروند ... آنقدر زود که نرفته هوایشان کنی





.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

danceguy1
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

رقص شکلک شکلک


.
.
.
.
.
رقص پنگوئن شکلک ها
.
.
.
.
.
.
Funny Dancing Stickman emoticon (Dancing Emoticons)
.
.
.
.
.
.
dancegirl5
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یـــــــــــــــــــــوهـــــووووووووووووووووووووووووووو  نمونده به پایان صفحه 93 از کتاب زندگی ما چیزی برای من سال خوبی بود ... پر از اتفاقات پر فراز و نشیب ... روز های خوب و بد ... خدا رو شکــــــــــــــــــــر ... برای همه لحظه هاش ... چه بد ... چه خوبــ ...سال جدید رو دوست دارم ... نمیدونم چرا ... حس خوبی بهش دارمــ ... مطینم اتفاقای خوبی میفته اگه زنده باشمـــ ... پیشاپیش از خدا تشکر میکنم برای چیز هایی که قراره توی سال جدید به من بده ... با ارزوی بهترین ها برای بهترین های زندگیم ... اونا که خیلـــی دوسشون دارم












dancegirl5danceguy1dancegirl5


نظرات 4 + ارسال نظر
دانیال سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:17 ب.ظ

عیدت مبارک استه بوده باشه راک من اولین نفری استه بوده استه شدم به تو تبریک عید را

تو از دی ماه داری به من تبریک میگی خسته نشدی

























































نســــــــیم پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:55 ب.ظ http://bato-amatanha.blogfa.com

ســـــــــــلام ســـــــــــآم ....
عیدت رو پیشــــــــاپیش تبریکــــــ میگم رفیق ......
امیدو.ارم واس همه سال پر خیر و برکتی باشه و پر از اتفاقای خوبــــــ ......
خیلی خوشـــــم اومد که خدارو بخاطر چیزایی که قراره تو امسال بهت بده شکر کردی ... آفـــــرین

ســال داره تحویل میشه ...
تو چرا مجلس رقص را انداختی .......خخخخ
آین پسره که آخر پستته خیلی شبیه خودته .....خخخخخ

پست جدیدمو شـــــــب عید میذارم ....
چ عجب این دانیال خودشو نشون داد ...................

مرررررررررررررررسیــــــــــــــ نسیم
آره از خوشحالی تموم شدن این سال مجلس رقص راه انداختم آخه سال خیلی خوبی نبود امیدوارم امسال همه چیز خوب باشه دانیااااااااااااااااااله دیگه عین جن میمونه

یلدا یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:00 ق.ظ http://3991.blogfa.com/

سلام عیدت مبارک

مرسی یلدا عید تو هم مبارک

سارگل دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:11 ق.ظ

نخیر من اولین کسیم که بش تبریک گفتم حالا برو بسوزمگه نه سام

آره دانیااااااااااااااااااااااااااااال راست میگه سار گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد