کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

دکلمه " دوباره شب "







سومیــــــــــن دکلمـــه
من


ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



ابتدای تابستون قرار بود سومین دکلمــــــــه من ضبط بشه اما به دلایل مختلف عقب افتاد تا اینکه توی دقیقه 90 چند روز پیـــــش به دلایلی تصمیم گرفتم متن و موسیقی کارو تغییر بدم و دکلمه " دوباره شب " رو منتشر کنم
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دکلمه ها  از امکانات خونگـــــی مثل لبتاب و کامپیوتر به همراهه میکروفن ضبط میشه و کار میکسشو خودم میکنم واسه همین اگه ضعفی در کار بود نادیده بگیرید ... من همـــــــــــــه دکلمه هامو برای دل خودم میــــخونم و ازینکه دیگران  اونا رو گوش بدن و نظراتشونو بگنــــــــ مســـرور میشم
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


البته دکلمه اول و دومو هم برای دانلود میذارم واسه کسایی که دکلمه های قبلی منو گوش ندادن



ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
توی همه دکلمه ها  همیشه خاطراتی دارم و اما این دکلمه هم اتفاقی که به یادگار موند توش این بود که قصد داشتم منتظر اولین باران پاییز باشم و توی یه عصر بارونی ضبطش کنم تا حسم بهتر انتقال داده بشه که یه هو دیدم پریروز باروووووون اومد توی این وسط تابستون و دو روز هوای بارونیو  پشت سر گذاشت شهر




دکلمــــــــه جــــــــدید مـــــــــــن

نامـــ : دوباره شب








دکلمــــــــــه های قبلــــــی مـــــــن :

.............................

نامـــ : شاهکار موهایت

سال انتشار : 92


.....................

نامـــ : شکوه درنا

سال انتشار 91



کدوم ساعتو بخرم هووووووووم ؟


خرید یک ساعتـــــ شیـــــــــــــــــــــک

هایــــــــــــــــــــــــــووووو

هیچــــــــــــــــــی دیگه به دو دلیل این پستو گذاشتم ... دلیل First اینکه یکم Class بذارم که میخـــــــــوام یه ساعت شیــــک Expensive بخررررم و ملت همش خبر دار شن ... و دلیل Second اینکه بین این چهارتا  وا موندم که کدومشون شیـــک تره


آخری هم یه جوووورایی چشمو گرفتهــــ but هنوز توی بازار iran گیرش نیاوردم ... but این سه تای اول توی بازار iran هستن البته هنوز قطعی نیست ولی اگه بخرم تا قبل شروع پاییر حتما خرید میکنم و در غیر این صورت نمیخرم 


So
Can you tell me
My best friends ازین چهار تا ساعت کدوم شیک تره ؟


من هر چهار تاشونو دوس دارم اما مطمئنم یکیشون شیک تره


هر چهار تاشونم مارکن البته

؟