کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...
کوهستان عشق

کوهستان عشق

هوای تــــــــــــــو را دارد کوهستان ...

فرهنگ احساس



مخاطب این پست دخترا هستــــــــــن

دختر بانو ها لطفا پاسخگو باشن و یکم خجالت بکشن ( البته نه همه فقط بی جنبه ها )

یه سوال دارم از شما دخترای ایرونی ، واقعا چرا ؟؟؟؟

خب چرا آخه ؟؟؟

هان ؟؟؟

چرا ما پسرا جرات نداریم به شما دخترا بگیم دوستون داریم زودی برداشت ازدواج میزنه سرتون ؟
چرا ما پسرا جرات نداریم به یه دختر ایرونی بگیم دوس دارم تو رو ، زودی بارو بندیل ازدواجو میبنده ؟
چرا ما پسرا جرات نداریم به شما دخترا ابراز احساسات کنیم سریعا برداشت دیگه ای میکنین ؟

واقعا چرا ؟؟؟

دلیلش چیه آخه ؟؟؟
چرا توی ایران نمیشه به یه دختر ابراز احساسات کرد و دختره هم بیجنبه بازی در میاره و فک میکنه ما اونو واسه زندگی مشترک انتخاب کردیم ؟؟؟

چرا تو ایران به پسر به  یه دختر میگه دوست دارم دختره در آن واحد تو ذهنش ازدواج میکنه با پسره ماه عسل میره و بقیشم سانسور میکنم بماند ...

چرا یه پسر به یه دختر میگه دوست دارم اون دختر خوابو خیال به سرش میزنه ؟؟؟



چرا نمیشه توی ایران یه دخترو دوس داشته باشی و بهش ابراز احساسات کنی  بدون اینکه  قصد ازدواج باهاش داشته باش؟

 توی کشور های دیگه یه پسر میتونه به دختر ابراز احساسات کنه و بهش بگه دوسش داره بدون اینکه آینده مشترکی بینشون باشه و دختره هم کاملا اینو درک میکنه امااااااااااااااا تو ایران هنوز لب به هم نزدی و به دختره نگفتی دوست دارم زودی اون پسره رو خاستگار آیندش فرض میکنه
؟؟؟
بخدا این خیلی مسخرست خیلی مسخرست




یعنی گاهی این پسرای تو ایران از دست دخترا کاری بهشون میاد که اینشکلی میشن


گاهی ما پسرا میترسیم به یه دختر که حالا یا همکلاسمونه یا همکارمون یا نسبت فامیلی باهامون داره بگیم " دوس دارم تو رو " وااااااااااااااای همینکه بگیم دیگه تموووووومه دیگه طرف ما رو خاستگار آینده فرض کرده و تخیلاتش شروع میکنه به فعالیت
و هزار فکرو خیال مسخره در حالی که پسره فقط خواسته احساسشو بیان کنه .


خدا شاهده مورد داشتیم پسره به دختر خیلی ساده ابراز احساسات کرده و گفته دوست دارم ...
بعدش دختر در جواب گفته میخوام ادامه تحصیل بدم  آخه چه ربطی داره ه ه ه ه ه واقعا چه ربطی داره هان ؟

پسر کم اومده تو ملت ؟؟؟


ما پسرای دسته گل تا کی باید جور بی فرهنگیا رو بکشیم


 توی ایران یا باید با یه دختر کاملا سردو یخی بود و یا اگه باهاش گرم گرفتی و بهش گفتی دوسش داری هزارتا برداشت شخصی میکنه از احساستو حرفای پسره
و این تاسف باره هرچند این موضوع در مورد پسرا هم صدق میکنه طبیعتا اما در مورد دخترا هزار برابره
کدوم قراردادی در ایران گفته آخر هر عشقیو دوس داشتنی باید به ازدواج ختم شه ؟

اما قابل توجه دخترا ، ما پسرا چونکه انتخاب همسفر زندگیمون بیشتر از روی منطقه تا احساس واسه همین هزارتا شاخصه مدنظر داریم واسه کسی که برای سفر زندگیمون انتخابش میکنیم . اما برای دوست داشتن اون هزارتا شاخصه رو دخیل نمیکنیم و با دیدن چندتا ویژگی ساده به طرف مقابل علاقمند میشیم و بهش میگیم دوسش داریم اما این دلیلی بر این نمیشه که اون شخص رو برای همسفر شدن در زندگیمون انتخاب کردیم  و قرار باشه در آینده به خاستگاریش بریم و با اون ازدواج کنیم ... ای کاش این رو درک کنین .

ای کاش توی این ایران کم فرهنگ ما میشد به یه دختر گفت " دوست دارم " و اون دختر خیالاتی نمیشد

ای کاش توی ایران کم فرهنگ ما میشد به یه دختر ابراز احساسات کرد و اون دختر خیالاتی نمیشد

ای کـــــــــــــــــــــــــــــاش


به امید روزی که ما هم با فرهنگ و با جنبه شیم و بتونیم به راحتی به اطرافیانمون ابراز احساسات کنیم . بهشون بگیم دوسشون داریم . بدون اینکه اونا برداشتی از احساس ما کنند

نظرات 45 + ارسال نظر
بهانه جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ب.ظ http://bahnehaye-man70.blogfa.com

خب منم تا حدودی حرفتو قبول دارم... اما خیلی یه طرفه به قاضی رفتی آقا سام....
تو خودت آدم با فرهنگی هستی ...
اما ببخشید که اینو میگم 90درصد پسرا هم هستن که جرات نمیکنی باهاشون حرف بزنی اونقد پاپیچت میشن که به غلط کردن میافتی...
ما با اونا چیکار کنیم؟؟؟
بنظرم این رفتار پسرا خیلی تو این قضیه تاثیر داره.
و از طرفی هم خیلی از آقایون عزیز جنبه ی رابطه ی "دوستانه" رو ندارن.
اما اگه اینجوری باشه که عالیه... اینکه کسی باشه که کنارت باشه اما نه تا آخر عمر یه نعمته که ما دخترا هم ازش بی نصیبیم.

مرسی بهوووون
اما دو خصلت جدا هستنااااااااااااااا
درسته قطعا خیلی پسرا هم این ضعفو دارن . اما دلیلی بر این نمیشه که اگه یه پسر جنبه نداره حالا دخترا هم عین پسرا شن ... بعدش پسر با دختر تفاوت داره ازین بابت که پسرا سرخور هستن ولی دخترا باید یه خورده متین تر تفکر کنن که اون خصلت غرور دخترانشون حفظ شه . غیر از اینه ؟

نازنین جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ http://nazanin7271.blogfa.com

شما پسرا توهم دارین کلا......

ما پسرا توهم داشته باشیم دلیلی بر این نمیشه شما هم موجی بشین

بهانه جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ http://bahnehaye-man70.blogfa.com

خب همون اول گفتم که تا حدودی با حرفات موافقم...
اما اینو نباید نادیده گرفت که چون دختر انتخاب میشه و پسر انتخاب میکنه رفتار پسر تاثیر بیشتری تو این مقوله داره...
ولی کلا خیلی رفتارای ما از پایه ایراد داره.
آخ خ خ خ خ که چقد خوب بود اگه این فرهنگه که تو میگی جا میافتاد... انوقت همه اینجوری بودیم

یوهووووووووووووووووو مررررررررررررررسی ... آره درسته ... اما بیشتر توی کشور های در حال توسعه این معضل هست ... اما خیلی معضل بدیه خیلی بده .... مرسی بهونه از نظررررررت
نه این فرهنگ صد ها سال طول میکشه تا از کشورای توسعه یافته به اینجا کشیده شه

کوه یخی شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ http://koheyakhi.mihanblog.com

هههههه سام ولله کارت درسته گفتارت درسته
باور کن مورد داشتم گفتم فلانی تو چقد عزیزی .... دیگه بام نمیحرفهههه چقد کند ذهنن خداااااااااااااااا ههههههههه

یکم ظرفیت داشته باشین خووووووووو


بعد جالب اینجاس خودشونم میگیرن و یه کارایی میکنن خودت که بهتر میدونی سامی!
ایشالا فرهنگش بیاد
البته زمونه بدی شده شوهر گیر نمیاد تقصیرم ندارن هههههه اینجوری نکنن شوهر کجا بود هههههه (شوخییییییی کردم بابا )
مقسییییییی از این آپ پر محتوا
اهنگ وقت بیسته پسر کی عوضش کردی؟
راستش همش میومدم وبت اهنگش پخش میشد مینداختمش زیر
متوجه آپت نشدمممممممم

ههههه ههههههههه علی جوووووون میخوان اینشکلی به خودشون اعتماد بنفس بدن که یه خاستگار داشتن و اونو رد کردن
وااااااااااااالااااااااااااااااااااا این چه وضعشه ه ه ه ه
قربووووووووووووووووووونت علی جوووووووووووووووووووووووون
حضوووووووووووووورت دنیاییه

زهرا شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ق.ظ http://2869.blogfa.com/

سلام داداشی من با نظرت موافق هستم تنها تو ایران این طور است تا گفتی دوست دارم طرف فکرمیکنه مرد رویاهش پیدا کرده ....

ایول به تو زهرا میگن مرد که این موضوعو پذیرفتی ... ما باید واقعیتا رو بپذیریم درسته که پسرا هم همین ضعفو دارن اما دخترا نباید ضعفای پسرا رو داشته باشن در حد امکان

امیر۱۸۰۰۰ شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ http://amir18000.blogfa.com

داشت دفتر مشقش را جمع می کرد.


چشمش افتاد به روزنامه ای که مادر روی آن برای همسایه ها



سبزی پاک کرده بود


تیترش یک "سه" بود با بینهایت "صفر"جلوش




عدد "سه" ناگهان او را از جا پراند



- بابا، پس فردا با بچه های مدرسه می برنمون اردو سه هزار تومن می دی؟



بابا سرش را بلند نکرد




باصدایی آرام گفت:



فردا یه کم بیشتر مسافر می برم، سه هزار تومن هم به تو میدم!



با وعده شیرین بابا خوابید.



صبح زود، رفت کنارپنجره


پرده را کنار زد


باران ریزو تندی می بارید




قطره های باران برای رسیدن به زمین مسابقه گذاشته بودند




بند دلش پاره شد:




آخه توی این بارونکه مسافر سوار موتور بابام نمی شه





اشک توی چشمهایش حلقه زد. از پشت پنجره آمد کنار.




یک قطره اشک از روی صورتش چکید روی





یکی از بینهایت "صفر"هایی که جلوی




عدد"سه" رژه می رفتند ...

پانیک شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ http://sokoutesaye.bolgsky.com

درود
شاید موافق باشم با این حرفات!!!
توهمو شما پسرا دارین!میدونی چرا؟
تو میری به یه پسر که خوشت ازش اومده بگی من دوست دارم؟نه واقعا میری اینجوری میگی؟
معمولا تو جامعه ی ما جا افتاده که دوست داشتن به قصد ازدواجه
ببین قضیه به این سادگیا نیست که بخوای ازش ایراد بگیری یا شروع کنی به اصلاح کردنش!
ببین من به عنوان یه دختر فرضا خوشم از یکی اومده!میرم میگم آقای فلانی من خوشم ازت اومده!پسره چی فک میکنه؟فک میکنه من فقط خوشم ازش اومده؟نخیر آقاجون!اونم همین توهمات براش پیش میاد
این طرز فکر تو به خاطر شرایط اینجاست
چون اینجا پسر گوینده ی احساساته و غالبا اون پا پیش میزاره
بنابراین اون میگه و دختر فکر و توهم به سرش میزنه!حالا فرض کن برعکس شه،اونموقع دخترا یه پستی مثه پست تو میزاشتن!
من کاری ندارم با حرفات،تمام تفکرات آدم به جامعه و عرف و شرع برمیگرده،وقتی تو جامعه ی ا برا دخترا کلمه ی دوست داشتن و ... ازدواج معنا شده تقصیری نداره،
حالا تو یه کاری کن،نمیدونم چند سالته و چه کاره،برو به مامانت بگو مامان من خوشم از یه دختری اومده و دوسش دارم،ببین مامانت چی میگه!
اگه مامانت گفت چه خوب و قبول کرد که دوست داشتن تو برای ازدواج نیست من دیگه حرفی نمیزنم،
در ضمن وقتی تو به همکارت مثلا میگی دوست دارم اومدیم اون شعور اینو داشت که واسه ازدواجج نمیخوایش ولی میشه آیا به من بگب نیخوای با این دوست داشتن چکار کنی؟
گیرم که با هم هم دوست بودین و هر کدام ازدواج جداگانه ای داشتین حالا بماند که این وسط ممکنه احساساتتون اوج بگیره!
ولی خیال کردی زن تو یا شوهر اون هم این دوست داشتن رو اینطوری میبینه؟پس پسرا هم باید جنبشون بره بالا!!!
فک کنم قانع شده باشی!
میخواهم دعایی برایت بکنم وچه دعایی به از اینکه خدا پنجره باز اتاقت باشد!
بدرود

واستا واستا ... اول که مرسی واسه اینکه اینقد مفصل نظرتو گفتی
بعدش آدرس وبلاگی که از خودت بجا گذاشتی صحیح نیست غلطه .
اما در مورد نظرت ... ببین ما پسرا درسته این ویژگی رو داریم امادختر یه غرور دخترونه داره که نباید اینقدر ساده خودشو بباز و برداشت کنه ... و از جهتی من نگفتم بری توی خیابون یه پسری رو ببینی و بهش بگی ازت خوشم میاد . خب معلومه که اون برداشت ازدواجو میکنه . من گفتم آدمایی که باهاشون در ارتباطی مثله همکلاسیا همکارا و یا آشنایان نزدیک ... اونایی که باهاشون در ارتباطی ... اونا نباید از ابراز احساسات برداشت غلطی کنن ...
در یه جای دیگه از حرفات گفتی برو به مامانت بگو فلانی رو دوست دارم . خب آره این درسته که مادر برداشت ازدواجو میکنه . اما به مادر بگی فلانی که یه مدته میشناسم خیلی دختر خوبو دوس داشتنی هست ... اوقت مادر این برداشتو نمیکنه چون میدونه پیشینه ارتباط با اون شخص باعث این نتیجه گیری شده
اما آخر نوشته هاتو موافق نیستم ... میگی به همکارت ... من یه سوال ازت دارم ؟ من به یکی از دوستام که اسمش پژمان هستش میگم دوست دارم و همیشه احساسمو به شکل های مختلف نشون میدم ... خب ؟ آیا چونکه همین آقا پژمان فردا ازدواج میکنه و وارد مشغله زندگی میشه دیگه احساسم بهش کم میشه ؟ و یا احساس اون به من کم میشه ؟ نه نمیشه پانیک ... تو دوست دخترای خودتو فرض کن . تا حالا به دوس دخترات نگفتی که دوسشون داری ؟ وقتی داشتی این حرفو میزدی بهشون اون استدلال بالا در ذهنت عبور کرد ؟ خب معلومه نکرد

shokrane شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ http://shokrane1374.blogfa.com

آقاسامی همه اینطوری نیستن....
اگرم باشن از سر سادگیه بعضیاشونه

آره منم موافقم خیلی با ظرفیت هستند و از ابراز احساسات اطرافیانشون برداشت واهی نمیکنن

marya شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.1230012.blogfa.com

خودش نامرتب میشه نوشته ها منم دیگه حوصله نمیکنم درستش کنم.خب متاسفانه فرهنگ ایران اینطوریه البته بگما شما خیلی پسرارو دست بالا گرفتی پسرا هم گاهی جنبه دوستی رو ندارنو به هرحال یا نباید به بعضی دخترا ابراز علاقه کرد اگه هم ابراز علاقه ای شد پس لابد باید پاش وایساد وگرنه میشه به صدتا دختر اراز علاقه کرد اون وقت دیگه کلا میشه بی بندوباری پسرا.

ماریا تو تعریفت از ابراز علاقه بی بندو باریه ... نه خیلی وقتا احساس های پاک هم وجود داره ... خیلی هم زیادی وجود داره که بی بندباری توشون نیست

نسیم شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

وااااااااااااااای سام اگه دم دستم بودی با همین دستام خفت میکردم .....

هیچوقت فک نمیکردم همچین طرز فکری داشته باشه !!!
متنی رو هم که نوشتی زیادی حرفاتو توش تکرار کردی .....


حالا یه سوال دارم ازت ؟؟؟

مثلا اگه شما یه دخترو دوست دارین و نمیخواین باهاش ازدواج کنین ، واسه چی میخواین بهش ابراز احساسات بکنین ، که چی بشه مثلا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ببخشیدا ولی ما داریم تو یه کشور اسلامی زندگی میکنیم که این یه قانون اسلامیه ...........
اگه من مسلمونم اگه به خدا و دینم اعتقاد دارم با به این حرف ایمان داشته باشم که هر چی دینم به من میگه انجام بده اول از همه به نفع خودمه ..........
فک کردی امنیت کشور ما که الان هیچ جای دنیا پیدا نمیشه بخاطر چیه؟؟؟
بخاطر غیرتمونه
البته الان که کم شده ولی هنوز هست .........


حالا به این فک کن :

" گیرم مملکت ما همون طوری شد که دخترای ما با جنبه شدن ... و بالاخره بعد یه عمر شما خواستی ازدواج کنی با یه دختر خانوم .......

و دختری رو هم که انتخاب کردی مثلا خیلی با جنبه است .... و هر وقت پیداش میکنی با یکی از همین "آقایون محترم پسر " نشسته گل میگه و گل میشنوه ( با جنبه است دیگه .... به هر کسی بهش گفته دوست دارم به ازدواج فک نکرده و هر "دوست دارمی" پذیرفته شده )

آیا طرز احساست نسبت به اون عوض نمیشه ........
آیا از خواسته ات پشیمون نمیشی ....؟؟؟؟
آیا همه شما پسرای با جنبه دنبال یه دختر نمیگردین که قبلا با هیچ پسری حتی ارتباط دوستی نداشته باشه ؟؟؟؟

مشکل شما پسرا میدونی چیه ؟؟؟
اینه که فقط خودتونو میبینین .............. و این آزادی رو واسه خوتون میخواین .....
آژادی از نظر من میدونی یعنی چی ؟؟
" یعنی وقتی تو خیابون راه میرم .... واسه یبارم که شده پسری بهم تیکه نندازه ..... اگه چادر سرم نکنم .... اونقد مردم جنبه داشته باشن که چشاشونو درویش کنن یجوری نگات نکنن ..."
پس فردا خواهر خودتم ببینی داری با دوس پسرش که مثلا باهم قصد ازدواج ندارن رفته باشن بیرون خون جلو چشاتو میگیره ......
میدونی چرا ؟؟؟
چون اون پسرو نمیشناسی .... چون میگی همه که مث من خوب نیستن !!!!!

بعدشم ......
همه شما پسرا ( با چند مورد استثنا ) پاک پاک نیستین .....
اینو من یا دخترای دیگه نمیگیم
خدا شاهده این حرفو دوتا پسرای وبلاگ به من گفتن

شما پسرا دخترو واسه سرگرمی میخواین و حالا چیزای دیگه بماند .......

به هیچ پسری ادم نمیتونه اعتماد کنه !!!!

فطرت دختر و پسر با هم فرق داره ......

شاید یه پسر اگه با صد تا دختر هم دوست باشه عین خیالش نباشه ..... ولی یه دختر وقتی به کسی دل داد بهش وفادار میمونه .......... محبتشو خرجش میکنه ..... با همه وجودش میپرستتش ..... آره به ازدواجم فک میکنه .... چون خیلی دوسش داره ...... چون دلش میخواد تا ابد باهاش بمونه ..... چون ..... نمیخواد از دستش بده .....
چون یه دختر زود وابسته کسی میشه .....

اما پسرا خیلی راحت میتونن بگن " همه چی تموم شد ...."

البته خیلی موقع ها برعکس هم هستن .... بعضی از دخترام واقعا نامردن .... و من منکرش نمیشم ....

یه نکته دیگه اینکه شما که داری آمار غرب و کشورهای مثلا پیشرفته رو میبینی ..... آمارای دیگه رو هم ببین .....

هیچ میدونی اونجاها کلمه ای به اسم " خانواده " اون معنی مقدس خودشو نداره؟؟؟
هیچ میدونی فقط 10% از ازدواجاشون رسمیه و ثبت میشه ....؟؟؟
هیچ میدونی چقد خیانت زیاده ؟؟؟
چقدر طلاق زیاده ....؟؟؟؟
چقد آمار سقط جنین زیاده ؟؟؟؟
چقدر ایزد زیاده ....؟؟؟
هیچ میدونی که اگه یه کم از شب گذشت یه دختر جرئت نداره تو خیابون تنها باشه ؟؟؟؟

نه نمیدونی ..... اگه میدونستی هیچ وقت اینطوری حرف نمیزدی .....

" ما فقط این فیلمای هالیوودی و میبینیم و فک میکنیم حالا چقدر اونا زندگی خوبی دارن ......"

حالا میگم اصن اسلام به کنار

برو ببیین روانشناسا راجب همین دوستیا چی میگن و چقد آسیب اجتماعی داره ....

شاید من نتونسته باشم قانعت کنم
اگه خواستی بهم بگو شماره یه نفرو بهت بدم .... مطمئن باش قانعت میکنه ....

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
چقد نظرت کاااااااااامله مرررررررررررررررسی
خب بخونم بینم چی نوشتی
فقط با آرامش
منو خفه میکردی ؟؟؟
چیلا ؟؟؟؟؟؟
وای این چه سوالی پرسیدی ؟؟؟؟؟ خب در جواب سوالت من یه سوال میپرسم ؟ تو چرا به دوس دخترات ابراز احساسات میکنی نسیم ؟؟؟ چرا به مادرت ابراز احساسات میکنی ؟ چرا به خواهرت ابراز احساسات میکنی ؟ چرا به برادرت به اشنایان نزدیکت که دخترن ابراز احساسات میکنی ؟؟؟؟؟؟؟

در مورد کشور اسلامی میگی ؟ اما من در مورد این دارم واست میگم که خیلی وقتا پسراااا ابراز احساساتشون پاکه پاکه

نسیم .................. من گروهی دارم متشکل از 16 دخترو پسر و همه مجرد هستند و همه هم از اخلاقو معرفتو زیبایو وقار چیزی کم ندارن . همشون به هم ابراز احساسات میکنن در حد غیر قابل تصورت و اما بخدا هیچوقت هیشکی به دیدگاه خاصی به جنس مخالفش توی این گروه نگاه نکرده وحتی در مورد ازدواج و زندگی شخصی از هم مشورت میگیرن . مثلا فلان پسر تو گروهم به یکی از دخترای فامیلش علاقمند شده خدا شاهده اومده با دخترای گروه مشورت کرده و دخرتا هم با دلو جون کمکش کردن


خب در مورد ادامه حرفات که گفتی بعد از اینکه دختره ازدواج کرد همچنان ابراز احساساتشو ادامه بده ، نسیم چرا ساده فکر میکنی ، من الان دختر خالم دوس دارم در حد المپیک همیشه هم بهش میگم دوسش دارم و اونم همینطور . خب حالا فردا دختر خالم ازدواج کنه میشه بیاد جلو شوهرش به من بگه دوسم داره ؟ اولا قرار نیست که بعد از ازدواج اون بخواد به این شکل ابراز احساسات کنه بلکه باید تغییر بده نوع گفتارشو نه زیاد . خبمگه بعد از ازدواج دختر خاله من با من قهر میکنه ؟ خب معلومه که نه اما همچنان منو دوس داره و البته همسرشو بیشتر از من دوس داره و این طبیعیه

آخ آخ که چه حرفی زدی .... { به هیچ پسری آدم نمیتونه اعتماد کنه } نه نسیم دنیا اینقدا هم که تو فکر میکنی به هم نریخته ... سخت در اشتباهی ... همونطور که توی دخترا اسکل پیدا میشه توی پسرا هم پیدا میشه ...

من تمام وجود با همه حرفات مخالفم ... آخر حرفات نوشتی برو ببین این دوستیا چه آسیب هایی داره ...آره آسیب داره چون طرفین بیجنبه بازی در میارن ... چونکه دختر هنوز پسره بهش نگفته سلام فک میکنه عاشقو شیفتش شده .
نمیدونم چرا اینقدر دنیا رو سیاه میبینی اما اینطور نیست ای کاش در محیطی قرار میگیرفتی که اعضای گروه من بودند /ادمای از اقشار مختلف جامعه با افکار مختلف اما همه با جنبه و با ظرفیت ... همه همدیگه رو مثل اعضای خونواده دوس دارن و اما به نگاهی غیر از یک دوست به هم نگاه نمیکنن ... نسیم دوستیای توی این 16 نفر کاملا پاکه ... کاملا والاست ... نمیگم خواهرو برادری چون بالاتر از اونه ... خیلی بالاتر ... همه به هم ابراز احساسات میکنن همه واسه هم به اندازه بزرگی ارزش قائلند اما ... اما ساده میگم تو نمیتونی تصور کنی جنس ارتباطشونو

سمیه شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.ghalamdar.blogsky.com

سلام

راحت باش وبلاگ من در اختیار تمام عموم تا هزچی میخوان ازش بردارن و بخونن .
میخواستم قالبشو عوض کنم خوب شد گفتی خوبه احساس میکردم خوب نیست .
میخواستم عکس خودمو پشتش بزارم
دیگه نمیزارم

نسیم شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

درود بر کسانی که :

از پاکیشان دوستی آغاز شد ...!

از صداقتشان دوستی ادامه می یابد ...!

و از وفاداریشان هیچگاه دوستی پایانی ندارد ...!

نسیم یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

خب شاید گروه دوستی شما خوب باشــــــه و با همه فرق داشته باشه ...... ولی مطمئن باش تو همین گروه هم علاقه ای شکل گرفته که فراتر از ایناس ولی شما ازش بی خبرین ....... ببین کی بهت گفتم .....!!!


من چرا به هم جنسای خودم ابراز احساسات میکنم ؟؟؟
چون دوسشون دارم ... چون درکنارشون احساس امنیت میکنم ... چون هیچ خطری منو تهدید نمیکنه ..... چون احساسشون شبیه منه ..... چون هیچ مانعی برای این ابراز نمیبینم .... چون از جنس خودمن ..... چون اگه بهشون بگم دوسشون دارم کسی یجوری نگام نمیکنه .....

حالا تو جواب این سوالای منو بده ....

حالا به این فک کن :

" گیرم مملکت ما همون طوری شد که دخترای ما با جنبه شدن ... و بالاخره بعد یه عمر شما خواستی ازدواج کنی با یه دختر خانوم .......

و دختری رو هم که انتخاب کردی مثلا خیلی با جنبه است .... و هر وقت پیداش میکنی با یکی از همین "آقایون محترم پسر " نشسته گل میگه و گل میشنوه ( با جنبه است دیگه .... به هر کسی بهش گفته دوست دارم به ازدواج فک نکرده و هر "دوست دارمی" پذیرفته شده )

آیا طرز احساست نسبت به اون عوض نمیشه ........
آیا از خواسته ات پشیمون نمیشی ....؟؟؟؟
آیا همه شما پسرای با جنبه دنبال یه دختر نمیگردین که قبلا با هیچ پسری حتی ارتباط دوستی نداشته باشه ؟؟؟؟

آره گفتم به هیچ پسری آدم نمیتونه اعتماد کنه .....
الانم میگم ....
باور کن سامی این حرفو چند تا پسر به من گفتن ....
برا خودمم جالب بود که خودشون گفتن!!!!!

منم با تمام وجود با همه حرفات مخالفم .....

چون این بی جنبگی فقط مال دخترا نیست .....
شما پسرا هدف دیگه ای دارین .....
( البته من با طرز فکر متفاوت تو کار ندارم در کل گفتم )

آره آدم دوست اینطوری داشته باشه خوبه .........
ولی فرهنگش از هر دو طرف جا نیافتاده و فقط دخترا مقصر نیستن ........

اینم بگم که تو داری زیادی دنیا رو قشنگ می بینی ...... اینطوریام که فک میکنی نیس ....

یه سیب پوسیده هم که تو یه جعبه سیب باشه ...همه رو به گند میکشه ........
آدم های پوسیده دنیا که جای خود دارن .............

مرسی که وقت گذاشتی جوابمو دادی ...

تو میگی علاقه ای شکل گرفته و من خبر ندارم . خب آخه نکته اونجاست که این اتفاق نیفتاده چون هر کدوم از پسرا وابستگیهای شخصی خودشون رو دارند که بیرون از محیط گروهه نه نه نسیم من اگه شب تا به صبح و صبح تا به شب از گروهم برات بگم باز هم نمیتونی درک کنی که آره همه دنیا اون رنگ تیره و تاری که تو فکر میکنی نیست .... پسرا و دخترای این گروه از فضا نیومدن همشون ماله این خاکند و از فرهنگ های مختلف و قشر های مختلف ... همون دلیل هایی که گفتی برای دوس داشتن همجنسهات کاملا در قبال غیر هم جنس هات هم صدق میکنه اما در صورتی که هم تو جنبشو داشته باشی و هم اون جنس مخالفت اثبات این حرفم باز ماشااللله توی گروه ماست ... البته اینقد گروه گروه میکنم دلیلش این که این گروه نمونه یک جامعه آماری هستش

راستی توی متنم من هم نوشته بودی که این موضوع فقط در دخترا نیست بلکه پسرا رو هم شامل میشه

نه من درنیا رو قشنگ نمیبینم زیادی ... من واقعیت ها رو میبینم و گناه چند نفرو پای چند ملیون نفر نمیذارم

تو هم مرسی که وقت گذاشتی و نظرتو گفتی

پسر تنها یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ب.ظ http://eslamshar.blogfa.com

خیلی قشنگ بود...تنکس

نسیم دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com



منم میخوام عضو این گروهتون باشم .........
میشه عایا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون داداشی لطف داری ..........
راسی سام حدس میزنی من چن سالم بتشه؟؟؟

علی( کوه یخی ) خفت کرد ؟؟ سپرده بودم خفت کنه !!!!!

هه هه خب بیا ما عضو میپذیرم
تو ؟ خب حدس میزنم بین 10 تا 30 سال سن داری و بیشتر نیست
ههههه ههههه آرهعلی گفت اینقد خندیدیم

نسیم سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

چجوری بیام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان نه ولی اگه موافقی بیا یه گروه اینجوری تو دنیای مجازی بسازیم

و یه سری قوانین خاص واسش بذاریم و خودمون ناظرش باشیم تا اونطوری که میخوایم حد و حدود رعایت بشه .......

بی شوخی بگو ........

ههههههه خب خداروشکر

ههه ههه نخو تو اینترنت آیدی نداره چون هدفی وجود نداره که قدرتمند باشه
خب نمیدونم یا 15 یا 20 یا 25 ؟
درسته ؟

فری سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ http://venoos-star.blogfa.com

salam dadashi ... khoobi ???
dadash khoda ro shokr man az in akhlagha nadaram ...
dokhtara dar kol hasasan v sari vabaste mishan ..dar zemn hese malekiateshoonam ziade ... vghti yeki beheshoon ebraaze alaghe mikone mikhan k on adamo baraye hamishe dashte bashan ... ama pesara tanavo talaban v mikhan k too har zaman b a y nafar bashan v ba'ad ba yeki dg ... albate dar har 2 mored estesna ham vojood dare ,,v in k az tasire farhang irani ham nabayad ghaafel shod ... b har hal omidvaram farhangemoon bere bala ....
shad bashi dada .
.
ta ba'ad

یوووووهوووووو خدارو شکر که تو هم اینقدر منطقی و واقع بین هستی که وجود اینجور معضلایی رو تو جامعمون میپذیری مردو مردونه و هم اینکه خودت جزشون نیست ... آره بخدا دوس دارن ماله خوده خودشون باشه شخص ... در مورد تنوع طلبی پسرا هم خودم معتقدم آره خیلیاشون تنوع طلبن و اما خیلیای دیگشون از انتخابشون پشیمون میشند چون وقتی رابطه نزدیک میشه طرفین بیشتر همو میشناسند و گاهی همون عشق تبدیل به تنفر میشه

تیمارستان عشق سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ب.ظ http://2tadivoonehashegh.blogfa.com/

باسلام وادب و احترام خدمت هم میهنان عزیز چه در خارج و چه در داخل کشور.....

به دل نگیری مادوتا دیووونه ایم

من هم موافقم هم نه...

موتافقم چون بعضیا خیییییییلی بیجنبن و از یه طرفم بعضی ژسرا هم خیلی خیلی بی جنبن

از دیووونه ای مثه ما بعیده اینجوری حرف زدن

بزار یه جوک بگم بخندیم:

مورد داشتیم دختره انقد کیلیپسش بزرگ بود وقتی سوار تاکسی شده سرشو عین لوله ژولیکا از شیشه ماشین برده بیرون

دخترای بی جنبه....هههههههههههههه

راستی سلام سام....

ههههههههه ههههههههههههههه هههههههههههههههههه آخ خدا شما دیووونه ها رو حفظ کنه واسه مااااااااا خیلی جکت بیست بوووووووووووووووووود

معصومه چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ http://masome1saeide.blogfa.com/

آخه میدونی پسرای ما هم جنبه ندارن کافیه بهشون بخندی
واویلا....

اره ها دقیقا عین دخترا

Åĺǿņě Ĝĩřĺ چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ق.ظ http://icelove75.blogfa.com

قرص های پنهانی
سیگارهای پنهانی
بغض های پنهانی
گریه های پنهانی
و بعد پنهان شدن پشت لبخندهای بزرگ
آدمها را گول زدن مثل آب خوردن است،مردمی که همیشه عقلشان به چشمشان بوده است

زینب پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ق.ظ http://khaterehaye20.blogsky.com

اگه همون روز واسه مامان حرفاتو نگفته بودم می خواستم بزنم بکشمت !

ولی با توجه به چیزایی که شنیدم ، حرفات ناقص و بد زده شده .
ببین شما هم به عنوان یه پسر داری با هدف اینکه بعدا ازدواج کنی جلو می ری .
والا اگر اینطور نباشه این دوستی مسخره می شه . چون حتی توی همون خارج هم این داستان به همین شکله...حتی توی فیلماشون هم همینطوره...دو طرف با هدف اینکه بعدا کنار هم باشن ادامه می دن .
درسته شاید هیچ وقت توی کلیسا ازدواج نکنن و هیچ وقت این ازدواج رو ثبت نکنن ولی به مدت طولانی همخونه می شن و یه سری قواعد دارن واسه این همخونه شدنشون .
مثل خیانت نکردن که براشون مهمه ( و بین خودمون باشه که چقدرم بهش عمل نمی کنن !! فقط می گن خیانت نکنیم !! )

با این حال به نظر خودت اینکه یه مدت طولانی بخوای با یکی دوست باشی ولی هیچ هدفی پشتش نباشه عجیب نیس ؟
این یه جور وقت تلف کردنه...تو هم وقت هم احساسات خودت و طرف مقابلتو از بین می بری...

از طرف دیگه اینکه یه دختر ایرونی انتظار داره در نهایت از این دوستی به ازدواج برسه اول از همه یه تفکر خیلی خوش خیالانه س .
چون به نظر میاد بیشتر پسرا موقع ازدواج دنبال دخترایی می گردن که دوست پسر نداشتن !
اما این فطرت ما دخترهاست که داریم نادیده ش می گیریم .
من به عنوان یه دختر فکر می کنم اگه قراره با آقای ایکس برم سر قرار...کم کم عاشقش بشم...دوستش داشته باشم و تنها قلبم رو به اون بدم دلم می خواد در نهایت اون کسی باشه که باهاش ازدواج می کنم .
چرا ؟
این برمی گرده به خیلی از قضایای دینی ماها که از نظرمون بی اهمیت شدن ... دین ما خیلی به سلامت قلب و احساسات فرد اهمیت می ده . همین دین می گه که یک زن و همینطور مرد برای اینکه فرزند فوق العاده ای به دنیا بیارن و پرورش بدن باید قلبشون قبل از این درگیر دیگری نبوده باشه ، ( مخصوصا واسه زن خیلی تاکید می شه ) چون خانوما خیلی تاثیر پذیرترن تا آقایون .
نمی گم شماها راحت عشق اولتونو فراموش می کنین . ولی بخوای حساب کنی نسبت به خانوما وضعتون بهتره .

نمی دونم حرفام چقدر درهم و برهم بود...ولی به عنوان یه خواهر کوچیکتر می خوام بگم که : اول از همه ذهنتو مرتب کن و ببین واقعا هیچ هدفی از این دوستی نداری ؟؟؟؟؟ فقط چون از یه نفر خوشت اومده باید باهاش دوست بشی ؟ یا نه چیزای دیگه ای هم هست .

من می تونم بگم تقریبا تمام پسرای فامیلم با دوست دختراشون ازدواج کردن ! دوست دخترایی که سالها باهاشون بودن و شاید مثل تو اونام اول می گفتن واسه اینه که از طرفمون خوشمون اومده ولی حالا ازدواج کردن .

نمیتونم هم بگم که آیا توی این دوره این مدل ازدواج ها دوامی دارن یا نه . چون قبلا با توجه به خصوصیات مردهای ایرانی و مخصوصا غیرت با کمی چاشنی شکاکیت می شد بگی نمی شه.ولی متاسفانه پسرای امروزی 99 درصدشون رنگی از مردای دیروز ندارن ! (البته باید اضافه کنم که دخترای دیروز و امروز هم 99 درصد بی ربطن !! )

به هرحال من فکر می کنم یه اتفاقی برات پیش اومده که اینطوری گفتی ... والا بیشتر کسایی که من دیدم و می شناسم واسه ازدواج توی این جور دوستیا رفتن .

امیدوارم حرفام به دردبخور بوده باشه

ههه ههههه آخه چرااااااااا
درست میگی اما من بحث دوستی های خیابونی رو اصلا نمیکنم ... من منظورم آشناهایی هست که در ارتباط طبیعی هستی باهاشون و یا همکار های جنس مخالفی که به خاطر کار در ارتباط هستی باهاشون ... اوناهیی که حق داری دوسشون داشتی باشی و بهشون ابراز کنی احساست رو ولی چقد خوب میشد ازین ابراز احساس برداشتی از طرف مقابل نمیشد
و از جهتی هم اینکه پسرا دنبال دخترایی هستند که دوس پسر نداشتن همیشه اینطور شاید نباشه چون خیلی وقتا همین دوستا به ازدواج کشیده اما من بازم میگم که اصلا منظورم دوستی های خیابونی نیست .... فقط منظور دوس داشتنای نسبتی و کاریه ... اینکه طرف همکارت و باهاش بخاطر کارت در ارتباطی و یا نسب فامیلی باهات داره و لزین مدلا ... اینا هستن که من میگم طرفین حق دارند همو دوس داشته باشند و حتی بیانش کنن اما ای کاش هیچکدومشون برداشتی ازین ابراز احساساست طبیعی و بدیهی نکنن

در ادامه گفتی که دین هم تاکید داره زنو مرد قلبشون درگیر نباشه . خب حالا وقتی دونفذ ازدواج میکنن باباشونو دوس ندارن ؟ برادرشونو دوس ندارن ؟ خواهر و یا بقیه آشناهاشونو دوس ندارن ؟ خب دارند ولی همسرشونو بیشتر دوس دارند ... ما نمیتونیم بگیم اگه با کسی ازدواج کردیم دیگه هیشکی رو دوس نخواهیم داشت ... قلب انسان خیلی بزرگتر از این حرف هاست ...
باریکلا و بارکلا مثال خوبی زدی و حالا یه سوال ازت دارم همین پسرای فامیا که الان ازدواج کردن دیگه تو رو دوس ندارند ؟؟؟؟ اگه طبق حرف تو باشه باید بگیم همسراشون بگن نه تو چون منو دوس داری پس حق نداری زی
نب رو دوس داشته باشی ... اما این اتفاق نمیفته چون همسرای اونا درک میکنن که مردشون نسبت فامیلی با زینب داره و طبیعی اگه دوسش داشته باشه
در کل مرسی که اینقدر کامل نظرتو بیان کردی زینب ... اگه هم دقت کرده باشی ما توی همین وبلاگ بازیا همو به عنوان خواهر باجی داداش برادر خطاب میکنیم چون نگرانیم طرف مقابل هم وبلاگیم از محبتمون در نظر دادن سوء برداشت کنه ... اره این حرف من امیدوارم واضح توضیحش داده باش

نسیم پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ http://radepaeshgh.blogfa.com

ضـــــــــد حال .....

زینب جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ http://khaterehaye20.blogsky.com

سام...خیلی بد نظرتو گفتی .
آدمو گیج می کنی !!

خوب آره...احساسات آدما درگیر هم می شه . منم منظورم از اون درگیر نشدن قلب زن و مرد چیز دیگه ای بود ها ! یعنی اینکه آلوده نباشه...یه قلب پاک خیلی با یه قلب آلوده فرق داره .

ولی بذار بین خودمون باشه...ما دخترا خیلی خیلی حساسیم...من خودم رو کوچکترین رفتار آدمای اطرافم دقت می کنم و می دونم ایراده منه ولی ازشون برداشت می کنم .
نه فقط من...یا فقط خانوما که همه همینطورن . هرکسی از یه موضوع یکسان می تونه برداشت متفاوتی از دیگری داشته باشه .

حالا تو درنظر بگیر مثلا من بخوام تحویل گرفتن بیش از حد مثلا همکلاسیم رو تعبیر به عشق و علاقه بکنم !
من موافقم که آدما باهم خوب باشن...ولی موافق اینکه مثلا من شماره ی سام رو داشته باشم و مثلا ما با هم حرف بزنیم نیستم (البته مثال بود ها ! )

الان هیچ پسری به جز پسرای فامیل شماره ی منو نداره . درستشم همینه . می دونی چرا ؟ چون نمی شه اعتماد کرد . چطور من می تونم به همکلاسیم اعتماد کنم ؟ من حتی به پسرخاله هام هم اعتماد ندارم ( البته یکمیش به خودم برمی گرده . )
و ببین واقعیت اینه که هیچ جای دنیا نمی شه اعتماد کرد . فطرت من می گه این کار اشتباهه .بعضی از پسرای اطرافم رو واقعا دوست دارم ( عین حرفی که تو زدی ، دوست داشتن...و نه عشق به خاطر خوبیاشون ) ولی من حدقل می دونم با خودم چند چندم . می دونم اگه بخوام به این حس بها بدم به خاطر لطیف بودن بیش از حدم خیلی ساده عاشق می شم و بعد هم 100% شکست می خورم .

به نظرت درسته من اینقدر راحت ببازم ؟

فطرت من می گه این احساسات نباید بیان بشن ، چون باعث اتفاقات بدی می شن .
شاید تو بگی که نه اینطوری نیس...ولی از نظر من اینطوریه . چون من خودم رو حداقل می شناسم . مهم نیس اگه بقیه بهم بگن بی جنبه ولی من کسیم که خیلی راحت عاشق آدمای اطرافم می شم . واسه همین دلم می خواد اول طرفمو بسنجم بعدا ببینم واقعا اون آدم اصلا قابلیت دوست داشتن داره یا نه .

درستشم همینه دیگه...اول باید بشناسی بعدا عاشق بشی !
نظر تو هم محترمه ، ولی من حداقل واسه خودم ترجیح می دم این اتفاق نیوفته . ( البته باید بگم اوضاع اونقدرا هم که تو می گی بد نیس...دخترخاله های من با خیلیا دوستن و اصلا به ازدواج فکر نمی کنن ! )

قانع شدی که حداقل واسه من چیز خوبی نیس ؟
فک کنم رسما رفتم تو لیست دخترای بی جنبه اطرافت !

هه هه آره شاید نظرو بد بیان کرده باشم ولی واقعا چیزی که میگی درسته وشما دخترا بشدت حساس هستید نسبت به رفتارای محیطی
آره آره دقیقا زدی رو خال من واقعا همین حرفمه همین همکلاسی که ازش میگی و تحویل گرفتنشو بخوای برداشت کنی . حرفه من هم همینه همین برداشت های غلطه
ههه هه خب اینکه به چه طریقی با سام صحبت کنی مهم نیست و مهم اینه ما اگه بحث حرف زدن باشه ما همین الان داریم با هم صحبت میکنیم و نه در قالب شماره بلکه در قالب نظرات پس سام اگه بخواد رفتار غلطی داشته باشه میتونه از توی همین نظر دادنا اونو ابراز کنه که البته نداره
اما خب این بی اعتمادیت بجاست اما دیگه به پسرخالت اعتماد نداری دیوووونه ای این دیگه احتیاط زیادیه و یا پسر خاله تو مطمئن نیست
افرین خودت به زیبایی گفتی ، میگی اگه اون پسرایی که دوسشون داری بهشون بیشتر بها بدی امکان داره ناخواسته عاشق بشی و این طبیعت آدمهاست ولی وقتی کنترل میشه که منطق رو وارد موضو کنی
آره این احساسات اگه بیان بشه باعث اتفاقات بد میشه چون امکان داره طرف تو ظرفیت این احساسات تو رو نداشته باشه
ایول کاشکی عین دختر خاله های تو زیادی وجود داشت و افسوس که نیست
ههه هههههه نه نه اصلا حرفات کاملا درسته و خیلی هم با جنبه ای و دیدگاه مدبرانه ای داری ولی خب محیط زندگی ما این دیدگاه ها رو تغییر میده و در قالب شخصی بیان میکنه

مرررررررررررسی زینب از توجهت به این پستم خیلی مررررسی

زینب جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ http://khaterehaye20.blogsky.com

درضمن بچه پررو !

هنرای منو دیدی تو وبم ؟ دیدی چه مینا کاری شدم رفتم ؟

وقتی استاد بزرگی مثل آقای رجامند کارمو تایید بکنه که دیگه هیچی !

اووووووووووووووووووووه نه بخدا ندیدم

محمود جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:13 ب.ظ http://rainevirus.blogfa.com

خب کجاست پست جدیدت؟‍!اصن آخرین پستت مربوط به یکشنبه 29 دی هستش


و نظری که واسه من فرستادی
جمعه 4 بهمنه

آخ ببخشی سوتی دادم محمود جان

مارال شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

من از طرف این دخترا شرمندم دادا واقعا حرفت حقه

دور از جون ... بیشتر مخاطب حرفام دخترای بیجنبه هستش

مارال شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

اقا سامی شما تعاتر کار میکنین لطفا جواب بدین اگه هستین

آره من تئاتر کار میکنم و تو پست های قبلی درموردشون صحبت کردم
البته همزمان یه گروه موسیقی هم دارم که احتمال زیاد سال آینده کنسرت های رو داشته باشیم (البته تو شهر خودمون و شهر های همجوار) گروه همخوان هستش یعنی مجموعه ای از خوانندگان دختر و پسر و البته با سبکی خاص

shokrane شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ http://shokrane1374.blogfa.com

سلام خوبی؟میخواستم خواهش کنم بیای وبلاگم و تولد دوستم و بهش تبریک بگی میخوام خوشحالش کنم ممنونم. زود بیایا منتظرتم[قلب]


الان میام

مارال یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ

ببخشید اقا سام یه سوال داشتم اگه ینفر ایپیت رو داشته باشه چیکار میتونه بکنه ممنون

خواهش ... متوجه نشدم دقیقا چی نوشتی منظورت ( آی پی ) کامپیوترت هستش ؟
اگه منظورت همینه که اصلا جای نگرانی نداره چونکه 6 رقم آخر آیپی هیچکی ثابت نیست و هر بار که کامپیوترت خاموشو روشن میشه اون 6 رقم آخر تغییر میکنه و تو ایران همینجوریه
اون شخصی هم که آیپیتو داره فقط به درد خودش میخوره چون با خاموش شدن کامپیوترت اون آیپی بی هویت شده

سمیه سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ق.ظ http://www.ghalamdar.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خوشحالم که حداقل یه نفر هست میاد نظر میده (شما)
اینا رو میزارم چون حقیقتی در مورد زندگی هاست.
چون حقیقتی برای همه چیز هست .
واسه دل خودم اینا رو جمع میکنم هروقت دلم گرفته هر وقت حالم خوب نیست میام بازش میکنم و میخونم بهم احساس اارامش میده.
امید به زندگی اینکه من همه چیز این خلقتم .
نمیدونم چرا وبلاگم کسی نظر نمیده یا کسی سر نمیزنه یا تنبلند
ولی هم نیست

موفق باشی

درسته شما واسه دل خودت مینویسیشون ولی چرا نمیخوای نوشته هایی که مورد پسند دل شما هستش مورد قضاوت دیگران قرار بگیره مورد چالش قرار بگیره و حتی دیگران و اطرافیانتون شما رو بیشتر بشناسن . نمیدونم نظر خودتونه ولی آأم دچار چندگانگی میشه با تعداد پست ها با مضمون های مختلفی که در وبلاگ شما قرار داده میشه

مارال سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ

میسی . واقعا یه دقدقه ی بزرگ رو رفع کردی ایولا دادا

خواهش میکنم
در کل حتی اگه آیپیت هم تغییری نکنه کسی نمیتونه از آی پی کسی دیگه سواستفاده کنه . هیچکسی .

مارال سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 ب.ظ

راستی تا یادم نرفته بگم شما گفتی تعاتر کار میکنی دقیقا تو کدوم شهر کار میکنی شاید همشهری درو مدیم اومدم کارات رو دیدم

مررررررررسی خوشحال میشیم تئاتر رو توی ایلام و البته از بابت موسیقی هم کنسرت داشته باشیم باز یا تو ایلامه یا کرمانشاه و شهر های اطراف والبته در برهه زمانی دورتری در تهران هم کنسرت خواهیم داشت

الهام جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ http://elham-tanhaye-tanha.blogfa.cpm

سلام سام خوبی؟چه خبرا؟چیکارا میکنی؟

سلاااام الهام راه گم کردی باجی آخه تو چرا اپ نمیکنی ؟؟؟

مارال جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ

ای بابا دیدذی چی شد همشهری نشدیم که کارات رو از نز دیک ببینم دادا اخه میدونی من مال ایلام نیستم من از یطرف کرمون شاهیم واز طرف پدری تهران الانم تهرانیم ببخشید البت واسه نوروز میایم کرمون شاه امیدوارم اون موقع بلا کارد کارات رو ببینم

آهان به سلامتی ... اگه اجرا داشتیم چرا که نه

عارفه یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 ب.ظ http://aref102030.blogfa.com/

دو نگاهی که کردمت همه عمر ، نرود تا قیامت از یادم

نگاه اولین که دل بردی ، نگاه اخرین که جان دادم . . .

زیبا بود مرسی

عارفه یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 ب.ظ http://aref102030.blogfa.com/

دو نگاهی که کردمت همه عمر ، نرود تا قیامت از یادم

نگاه اولین که دل بردی ، نگاه اخرین که جان دادم . . .

سحرجون دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

اگرپسری بر ضد دخترها حرفی زد بدونید

ازهمه بیشتر دنبال دخترهاست و براشون له له میزنه!!

حکایتش حکایت همون گربه هست که دستش به گوشت نمیرسید می گفت پیف پیف بو می ده!

تا حالا صد تا دخترسر کارش گذاشتند و حالشو گرفتند !

....

تا حالا هر چی التماس کرده دخترای ناز ایرونی که سهله یه وزغ ماده هم تحویلشون نگرفته!!


توی دانشگاه نمره های ماکزیمم دخترا رو دیده و برای اینکه کسی نفهمه آی کیوش در حد کلوخه مجبوره بشینه برای دخترا حرف در بیاره

تو خونه همش به خاطر شلخته بودنش (مخصوصا موها و دماغ ) و تمیزی و خوشتیپی خواهرش مدام زدند تو سرش

از اینکه با صد نوع مدل موی مختلف و خط ریشای عجیب غریب نمیتونه قیافه مثل اژدهاشویه کم شبیه آدما بکنه به دخترای ایرونی که با آرایش زیباتر میشند حسودی می کنه

می بینه یک نفر تو دنیا پیدا نمیشه که فقط یه بار منتشو بکشه و باید یه عمر ناز کش باشه

می بینه خیلی از مردا و پسرای اطرافش (وحتی خودش) حاضرند با اشاره یه خانم همه چی شونو فدا کنند اون وقته که یه جاش به شدت میسوزه

*چندتا توصیه به پسرهای ایرونی:

ـ با داشتن هیکلی ضایع تی شرت تنگ نپوشن!!!

ـ از کلاس پنجم دبستان سه تیغه نکنن و after shave نزنن!!!!

ـ جلوی مدرسه دخترانه نایستن و سیگار چاق نکنن!!!!!!!

ـ با دیدن یک فروند دختر جو زده نشده و تیکه جواتی بار نکنن!!!!!

ـ پس از ورود به دبیرستان سیگاری نشده و گوز گوز نکنن!!!!!

ـ پس از یافتن اولین پشم در بدن خود احساس مردانگی نکنن و به فکر ازدواج نیافتن!!!!!!

ـ در مقابل دختر ها احساس بامزه بودن نکنن و کسشعر نگن!!!!

ـ ادعای با معرفتی و با مرامی وخلاف سنگین نکنن!!!!!

ـ کت وشلوار صورتی با پیراهن زرد نپوشن و کروات قهوه ای نزنن!!

ـ در آن واحدبا N تا دختر رفیق نباشن و به هر N تاشون قول ازدواج ندن!!!!!!!

ـ از ۹ سالگی پشت ماشین باباشون نشینن و خوارومادر ماشین رو به گاء ندن!!!!!!!

ـ احساس خوش تیپی نکنن و خود را دختر کش ندونن!!!!!!

و از همه مهمتر : پس از خوندن این مطالب جنبه خود را نشون نداده و مرام و با حالی خود را اثبات نکنن!!!!!!!بههههههههههههههههههههله اقا ساممیدونم تایید نمیکنی فقط خاستم بدونی

آروم باش من نخواستم ضد دخترا چیزی بنویسم . پستم مخاطب خاص داشت که خودش حتما گرفته ... ببخشید اگه باعث ناراحتی شما شد این پست . حرفای شما کاملا درسته . هرچند بهتر بود حرفای رکیک توش استفاده نکنید . اما در کل نظر شما قابله احترامه .

مارال دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:55 ب.ظ

ببخشید دیر شد یه کم دیر جواب دادم امتحان داشتم یه سوال اقا سام شما تا حالا کاری درباره ی کربلا داشتید منظورم کارگردانی هستش اخه من یکی دوباری با دوستام اومدم ایلام تاتر دیدم چهرتون خیلی اشناس فک کنم تو سالن برگزاری مراسم دیدمتون اتفاقا دوستام همشهریتون هستن

خواهش میکنم آره من کار های مختلفی رو کارگردانی کردم که البته دوتا کار هم در دو سه سال گذاشته در مورد کربلا کار کردم ... آره ه ه ه ؟ چه جالب ... آره یکیشون " غریبه شام " بود در مورد حضرت رقیه و یکی دیگشونم امسال بود و " رادیو تئاتر فراز " بودش شاید اونجا منو دیدی و البته توی یه برنامه جوان شبکه استانی هم یه بخش مختصر رو به عهده دارم . برنامه پلکان .

مارال دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ

بعد یه سوال دیگه شما این اسم تو وب اسم واقعیتونه

نه اسم مجازیمه

سحرجون دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ب.ظ

اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ساااااااااااااااام یعنی تو ضد دخترا نحرفیدی
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای کاشکی میتونستم همه این پسرا رو خففففففففففففففففففففففه کنماه

خب من نوشتم توش که در مورد پسرا هم صدق میکنه ... البته موافقم که ضد دختر بودنش بیشتره ، ولی خب در هر صورتی من بازم عذرخواهی میکنم از شما ببخشید ، گفتم که مخاطب خاص داشت این پست و من باید دقت بیشتری میکردم در نوشتنش که ضد دخترا نباشه

سحرجون سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام سلام سلا سااااااااااااااااااااااااااااااااامتصمیم گرفتم واسه همیشه کامنت ضدپسر بدم خب با اجازه.

خب بذار چه اشکال داره . هر چی دوس داری بگو

مارال سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ

از اینکه اومدم به تعاتر شما تو ایلام راستی خیلی قشنگ بود بعد از ون نگار دوستمو میگم گفت ک شما کارای دیگه ای هم انجام دادین درسته

مررررسی شما لطف دارید ... البته به غیر از گروه تءاتر گروه موسیقیمم که یه گروه آواز هستش و متشکل از دخترو پسراس باز فعاله

مارال چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ

از اونم خبر دارم اقا سام میگم دیگه نگار دوستم همچی رو راجع به شما واسم گفته

منظورتتون خانم جعفریانه ؟

مارال چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ

نهاون دیگه کیه

پس حتما از بچه های تءاتره دوست شما من بجا نمیارمش متاسفانه

roya پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ http://4-lvl3hr4d.blogfa.com

ye tarafe Ghezavat Kardi!!
baraxesham migofti
!!!
Ma Dokhtaram nemitonim be ka30 begim dosesh darim !!!
Moshkel az Dokhtarao Pesara Nis
Moshkel az farhange GHalate jaMeas

دقت بیشتری کن به دنیاب اطرافت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد